Alkohol doprinosi upali mišića: Ako pijete ne vježbajte!

Nakon konzumacije alkohola osjećat ćete se umorno zbog nedostatka sna, a primijetit ​​ćete da vam je tijelo bolno i osjetljivo, što su uobičajeni znakovi upale.

Osim toga, konzumacija alkohola utječe na kondiciju i izvedbu jer uzrokuje smanjenu motoričku koordinaciju, oslabljenu ravnotežu, odgođenu reakciju i druge čimbenike pa ste izloženi većem riziku od ozljeda ako ste mamurni ili neispavani dok trenirate.

Nakon konzumacije alkohola ne zanemarujte znakove tijela koje je umorno i sklono ozljedama. Radije preskočite trening, dobro se naspavajte i oporavite, a obavezno unesite dovoljnu količinu vode jer nakon alkohola možete ostati dehidrirani. Stoga zapamtite sljedeće – ako vam predstoji veliki trening ili utrka, izbjegavajte piće s prijateljima jer svjesno konzumiranje alkohola može dovesti do pojačane upale i slabijeg učinka.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI