Borisove muke s telekomom: Poslali su mi opomenu, a ništa im nisam dužan

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Boris Čavljak iz koprivničkog prigradskog naselja Starigrad ostao je šokiran kad je dobio opomenu pred ovrhu od Optima telekoma. U opomeni se navodi da je dužan platiti 210 kuna, iako je nakon isteka ugovora prije pet mjeseci prekinuo suradnju s Optima telekomom. I kod prekida ugovorne obveze Boris je imao velike muke i tek nakon što se obratio Podravskom listu njegov je problem riješen.

– Moj ugovor s Optima telekom istekao je 15. listopada i puna dva mjeseca trajala su natezanja s otkazivanjem daljnje suradnje. Tek kad je moj slučaj objavljen u Podravskom listu, iz Optima telekoma napravili su ono što su trebali još 15. listopada. Sad su mi poslali opomenu pred ovrhu, a nisam im ništa dužan – tvrdi Boris Čavljak.

Boris Čavljak

Da je kojim slučajem ostao koji neplaćeni račun, dodaje Boris, sigurno Optima telekom ne bi “ugasio” njegovu telefonsku liniju i konačno pristao na prekid suradnje.

– Imam i potvrde da su svi računi plaćeni, čak i oni nakon 15. listopada kad više nisam htio koristiti njihove usluge, bez obzira na to što oni nisu htjeli “iskopčati” moju telefonsku liniju. Vratio sam im i svu opremu, a sad mi opet svakodnevicu pretvaraju u noćnu moru. Očito se protiv njih može boriti samo javnim istupima u novinama pa vjerujem da će Podravski list i ovaj put riješiti moj problem – kaže Boris Čavljak.

U Optima telekomu navode kako će odmah izravno komunicirati s korisnikom i obavijestiti ga da je slučaj pozitivno riješen u njegovu korist. – Radilo se o opomeni za dospjelo dugovanje za mjesec u kojem je korisnik koristio našu uslugu, a račun je zaprimio početkom prosinca. Prilikom raskida krajem prosinca prošle godine, u znak dobre volje i razumijevanja, korisniku je odobren cijeli račun za prosinac. Želimo dodatno pojasniti da je uslugu moguće raskinuti bez obzira na trenutna dugovanja koja postoje u trenutku raskida, a koja korisnik treba podmiriti kako se naknadno ne bi aktivirali mehanizmi prisilne naplate.

Ako je usluga raskinuta sredinom mjeseca, budući da se računi za svako obračunsko razdoblje izdaju sa zadnjim danom u mjesecu, korisnik će svoj zadnji račun od tog operatora zaprimiti tek sljedeći mjesec i to proporcionalno broju dana koliko je bio korisnik. S obzirom na to da smo smatrali da je cijeli ovaj slučaj pozitivno riješen još 24. prosinca prošle godine i u korist korisnika, žao nam je što dugovanje korisnika koje nismo smatrali spornim nije podmireno. Kako smo već naveli, slučaj smo ponovno pozitivno riješili u korist korisnika – navode u Optima telekomu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI