Čemu služi Gradsko oko ako nitko ne rješava probleme koji se prijavljuju

Podravski list profile

Pedesetak komunalnih problema građani Koprivnice prijavili su posredstvom aplikacije Gradsko oko u zadnjih godinu dana, koliko je aplikacija dostupna.

Stvar je vrlo praktična – naiđe li građanin na neki problem, poput pretpranih kontejnera za smeće, rupe na cesti, nepropisno parkiranog vozila i slično, to može fotografirati mobitelom i prijaviti u Gradsko oko, a gradske službe potom postupaju po prijavi te izvještavaju građanina što su poduzele.

Tako je u teoriji, no praksa prilično odstupa od idealne situacije, odnosno svi problemi ne rješavaju se tako promptno.

Primjerice, u travnju ove godine jedan je građanin prijavio sljedeće: „Poštovani, iza zgrada (Šparnih hiža), na dječjem igralištu postavljena je jedna kanta za smeće i jedna klupa. S obzirom na broj djece i roditelja koji tamo svakodnevno obitavaju, mogli biste postaviti još koju kantu i klupu jer ih je trenutno definitivno premalo.“

Danas, sedam mjeseci nakon prijave, u aplikaciji piše da se ona još obrađuje.

Jedan slučaj i razljutio je građanina koji je u ožujku prijavio rupu na zelenoj površini u Ulici augusta Šenoe, da bi u rujnu u aplikaciji Gradsko oko napisao: „Ne rade više niti prijave preko Gradskog oka Nitko od gradskih službi ne reagira na prijave…. sram vas bilo.“

S druge strane, priličan broj prijava obrađen je u brzom je roku te su one dobile status „riješen“.

– Neke prijave rješavaju se odmah, a neke ulaze u redovito održavanje ili u plan

rekonstrukcije. Ako neki problem ne predstavlja prometnu ili drugačiju

opasnost ili rizik, ulazi na listu održavanja prema planu održavanja koje provode

Grad Koprivnica u suradnji s Komunalcem i Komingom. Slučajevi se ne rješavaju redoslijedom kako su zaprimljeni, nego po listi prioriteta i usklađenosti s redovitim održavanjima – kazali su nam u gradskoj upravi.

Komentirali su i konkretan slučaj u Šenoinoj.

– Nastala rupa je od strane djelatnika Komunalca zatrpavana već nekoliko puta i zatrpava se konstantno prema prijavi. Svaki slučaj koji je prijavljen putem aplikacije Gradsko oko zaprima se u komunalnom i prometnom redarstvu, tako da niti jedan slučaj do sada koji je bio prijavljen u proteklih godinu dana koliko je u funkciji aplikacija nije ostao neobrađen. Naravno da težimo stopostotnoj učinkovitosti i vjerujemo da ćemo doći do nje, no svakako treba uzeti u obzir da je grad živi organizam u kojem se kontinuirano radi, stvaraju potrebe i prepreke, ali i kontinuirano rješavaju u cilju osiguranja visoke kvalitete življenja – – kazali su.

Aplikacija Gradsko oko komercijalni je proizvod koji nudi riječka tvrtka Ri-Ing. U gradskoj upravi kažu kako je cijena mjesečnog troška korištenja paketa sustava s uključenim potrošnim materijalom te najmom i održavanjem jednog mobilnog kompleta za rad na terenu pod jamstvenim uvjetima tijekom cijelog perioda korištenja – 4800 kuna bez PDV-a.

FOTO: IZ APLIKACIJE GRADSKO OKO

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati.
Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. Pravila privatnosti