Cesta za Šodericu odlazi u povijest: Hrvatske ceste imaju novi plan

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Možda već od iduće godine svi mještani, ali i putnici prolaznici koji putuju od Drnja prema Šoderici, neće ići postojećom uskom i zavojitom dionicom koja siječe podravske mekote.

Ovu temu donosi u ponedjeljak Podravski list.

Hrvatske ceste krenule su u projekt izmještanja dionice državne ceste DC-41 poslije Botova i to u dužini od 900 metara. Nova dionica koja će ići s desne strane skratit će put za Šodericu i presjeći polja. Upravo je izrađen potpuni elaborat zaštite okoliša.

Drnjanski načelnik ističe kako ovo izmještanje neće bitno promijeniti navike mještana ni utjecati na svakodnevno korištenje prometnica, no vjeruje da se moguće radi i o predradnjama za ulazak Hrvatske u šengensku zonu.

– Tada ćemo imati izravan ulaz kod Botova u Mađarsku i vjerojatno je ta nova prometnica osmišljena radi lakšeg prometa. Također, postojeća, zavojita dionica od Botova prema Šoderici zna biti poplavljena, a i čest je prijelaz divljači pa je i to mogući razlog izmještanja – navodi Petar Dombaj, načelnik Drnja koji nas je podsjetio i na 2014. godinu kad je ta dionica zbog poplave bila zatvorena. 

Dombaj podsjeća i na modernizaciju pruge i gradnju drugog kolosijeka te da očito Hrvatske ceste odrađuju svoj dio u sklopu kapitalnih projekata, za što smatraju da je izmještanje dionice državne ceste nužno. 

– Mislim da je našim mještanima i prolaznicima ipak bitnije da se riješi pitanje prelaska uskog i starog mosta na državnoj cesti preko potoka Gliboki u Drnju – dodao je drnjanski načelnik Dombaj.

Crvenim je označena nova trasa

– Dionica DC41 prometno je opterećena svim kategorijama vozila, a dnevno u prosjeku tamo prođe gotovo 1000 vozila. Uslijed pojačanih gospodarskih aktivnosti na širem području, u proteklom razdoblju došlo je do povećanja prometa, posebice prometa teretnih vozila. S obzirom na neadekvatnu geometriju trase, strukturu i nosivost postojeće kolničke konstrukcije, prisutna su značajna oštećenja kolnika i trupa ceste koja bitno utječu na sigurnost odvijanja prometa – navodi se u elaboratu. 

Dodajmo i kako će nova dionica imati dvije trake, svaku širine tri metra, a na mjestu rukavca rijeke Drave osmislit će se i dio za gradnju buduće pješačke ili biciklističke staze.

Foto Podravski list

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti
  • Više s weba

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI