Đurđevac, hrvatski grad rotora: Imaju ih već 11, a u planu su još četiri

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Đurđevac je postao grad kružnih tokova. Na čak deset opasnih raskrižja izgrađeni su kružni tokovi, a u tijeku je i gradnja 11. i to na raskrižju Grkinske i Ulice Miroslava Krleže. Radovi na tom kružnom toku bit će gotovi do kraja ove godine.

Kružni tokovi dosad su izgrađeni na raskrižjima ulica bana Jelačića i Bjelovarske, bana Jelačića i Đure Basaričeka, Stjepana Radića i Đure Basaričeka, Vinogradske i Stjepana Radića, grada Vukovara i Kolodvorske, Antuna Radića i Matije Gupca, u samom gradskom središtu te kod Doma zdravlja, gradske tržnice i groblja. Zahvaljujući tim investicija koje ukupno prelaze deset milijuna kuna znatno je smanjen broj prometnih nesreća.

To se posebno odnosi na raskrižje Vinogradske i Ulice Stjepana Radića koje je bilo prometna crna točka. Prije izgradnje kružnog toka u Vinogradskoj ulici u prosjeku je bilo 15 prometnih nesreća godišnje, a u prošloj i ovoj godini na samom raskrižju nije bilo niti jedne.

– Izgradnjom kružnih tokova znatno smo i usporili promet na najkritičnijim prometnim točkama i povećali sigurnost svih sudionika u prometu – kaže gradonačelnik Hrvoje Janči.

U tijeku je izgradnja kružnog toka na raskrižju Grkinske i Ulice Miroslava Krleže

Trenutno gradska uprava nema izrađenu projektnu dokumentaciju za nove kružne tokove, no u planu je nastavak rješavanja prometne problematike.

– Skoro svako raskrižje predstavlja opasnost pa ćemo odrediti daljnje prioritete. Razmatra se mogućnost gradnje kružnih tokova u Ulici kralja Tomislava kod Kaićeva mosta te na cesti prema Čepelovcu kod odvojka za Mičetinac – kaže Hrvoje Janči.

U idućoj bi godini Hrvatske ceste, dodaje Janči, trebale krenuti u gradnju kružnog toka na đurđevačkoj obilaznici kod odvajanja ceste za Bjelovar i Zagreb.

– Trenutno je u izradi projektna dokumentacija i očekujemo da Hrvatske ceste, nakon izgradnje kružnog toga na izlazu iz grada prema Pitomači, riješe problematiku i na opasnom raskrižju na kojem se odvaja cesta za Bjelovar i Zagreb – zaključio je Hrvoje Janči.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI