Đurđevac je postao grad kružnih tokova. Na čak deset opasnih raskrižja izgrađeni su kružni tokovi, a u tijeku je i gradnja 11. i to na raskrižju Grkinske i Ulice Miroslava Krleže. Radovi na tom kružnom toku bit će gotovi do kraja ove godine.

Kružni tokovi dosad su izgrađeni na raskrižjima ulica bana Jelačića i Bjelovarske, bana Jelačića i Đure Basaričeka, Stjepana Radića i Đure Basaričeka, Vinogradske i Stjepana Radića, grada Vukovara i Kolodvorske, Antuna Radića i Matije Gupca, u samom gradskom središtu te kod Doma zdravlja, gradske tržnice i groblja. Zahvaljujući tim investicija koje ukupno prelaze deset milijuna kuna znatno je smanjen broj prometnih nesreća.
To se posebno odnosi na raskrižje Vinogradske i Ulice Stjepana Radića koje je bilo prometna crna točka. Prije izgradnje kružnog toka u Vinogradskoj ulici u prosjeku je bilo 15 prometnih nesreća godišnje, a u prošloj i ovoj godini na samom raskrižju nije bilo niti jedne.
– Izgradnjom kružnih tokova znatno smo i usporili promet na najkritičnijim prometnim točkama i povećali sigurnost svih sudionika u prometu – kaže gradonačelnik Hrvoje Janči.

Trenutno gradska uprava nema izrađenu projektnu dokumentaciju za nove kružne tokove, no u planu je nastavak rješavanja prometne problematike.
– Skoro svako raskrižje predstavlja opasnost pa ćemo odrediti daljnje prioritete. Razmatra se mogućnost gradnje kružnih tokova u Ulici kralja Tomislava kod Kaićeva mosta te na cesti prema Čepelovcu kod odvojka za Mičetinac – kaže Hrvoje Janči.
U idućoj bi godini Hrvatske ceste, dodaje Janči, trebale krenuti u gradnju kružnog toka na đurđevačkoj obilaznici kod odvajanja ceste za Bjelovar i Zagreb.
– Trenutno je u izradi projektna dokumentacija i očekujemo da Hrvatske ceste, nakon izgradnje kružnog toga na izlazu iz grada prema Pitomači, riješe problematiku i na opasnom raskrižju na kojem se odvaja cesta za Bjelovar i Zagreb – zaključio je Hrvoje Janči.