Europa nas voli: Podravka računa na poziciju u Ligi prvakinja

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Europska rukometna federacija pripremila je nekoliko noviteta u strukturi europskih klupskih rukometnih natjecanja u sezoni 2020./21. Prema dokumentu koji je ovih dana iz Beča poslan u klubove i nacionalne saveze, DELO Liga prvakinja u novoj sezoni imat će 16 sudionika, a prvi dio natjecanja igrat će se u dvije skupine od osam klubova.

Kvalifikacija neće biti, a početak natjecanja predviđen je za rujan ove godine. Naravno, puno toga ovisit će o epidemiološkoj situaciji u Europi. Zasad se ne zna hoće li se rukometne utakmice uopće moći odigravati i pod kojim uvjetima, te hoće li se dozvoliti dolazak gledatelja. O svemu tome možemo samo nagađati, no EHF je izašao s planom i brojnim novim detaljima.

U Podravki Vegeti računaju na to da će im EHF odobriti sudjelovanje u Ligi prvakinja ove sezone, kao što je to bilo i prošle, kad su Koprivničanke ušle bez kvalifikacija. S obzirom na slab rejting hrvatskog ženskog rukometa u euronatjecanjima, Podravka nije među osam klubova koji ulaze izravno (Györ, Rostov, Bukurešt, Esbjerg, Metz, Vipers, Borussia Dortmund, Budućnost), a konkurenti u toj ‘utakmici’ bit će joj Ferencvaroš, Brest, Lada ili CSKA, Bietigheim, Lublin, Hoor i Krim.

Koprivničanke imaju jake adute za uvrštenje u europsku elitu

Zasad Podravka ima zajamčeno mjesto u Europskoj ligi (bivši EHF kup), ali može zaraditi i mjesto u eliti. Kriteriji za uvrštenje su dvorana, TV, gledatelji, rezultati u prošlim EHF natjecanjima te prisutnost kluba u digitalnim medijima. U svim tim segmentima koprivnički je klub na visokoj razini, a u pojedinima i ispred klubova koji izravno ulaze u skupine LP.

U novoj Ligi prvakinja bit će dosta noviteta. Sve utakmice igrat će se vikendom, subotom u terminima od 16 i 18 sati, a nedjeljom od 14 i 16 sati. Dvorana mora imati kapacitet od najmanje dvije tisuće mjesta te videozid, kao i LED display za reklame na strani suprotnoj od kamera te iza golova. Promjene su i u marketingu u kojem su nositelji audio-vizualnih i marketinških prava za Ligu prvakinja postali Infront i DAZN grupa, a u tijeku je prodaja medijskih prava u različitim regijama.

Od ove sezone klubovi će dobivati znatno više novca za sudjelovanje, ali i ostvarene pozitivne rezultate u LP. Za svako gostovanje EHF će uplatiti 10.000 eura, dok će se za osvojeni bod dobivati tisuću eura. Dvije najbolje plasirane ekipe iz obje skupine idu izravno u četvrtfinale, a dobit će i 10.000 eura bonusa.

U play-off idu po četiri kluba iz svake skupine plasirani od trećeg do šestog mjesta. Tamo bod vrijedi 1500 eura, a u četvrtfinalu 2000 eura. Nisu za odbaciti nagrade na Final Fouru. Pobjedniku će pripasti 200.000 eura, drugoplasiranom 150.000, trećeplasiranom 100.000, a četvrtoplasiranom 50.000 eura.

Foto Nikola Wolf

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI