Europa nas voli: Podravka računa na poziciju u Ligi prvakinja

Podravski list profile

Europska rukometna federacija pripremila je nekoliko noviteta u strukturi europskih klupskih rukometnih natjecanja u sezoni 2020./21. Prema dokumentu koji je ovih dana iz Beča poslan u klubove i nacionalne saveze, DELO Liga prvakinja u novoj sezoni imat će 16 sudionika, a prvi dio natjecanja igrat će se u dvije skupine od osam klubova.

Kvalifikacija neće biti, a početak natjecanja predviđen je za rujan ove godine. Naravno, puno toga ovisit će o epidemiološkoj situaciji u Europi. Zasad se ne zna hoće li se rukometne utakmice uopće moći odigravati i pod kojim uvjetima, te hoće li se dozvoliti dolazak gledatelja. O svemu tome možemo samo nagađati, no EHF je izašao s planom i brojnim novim detaljima.

U Podravki Vegeti računaju na to da će im EHF odobriti sudjelovanje u Ligi prvakinja ove sezone, kao što je to bilo i prošle, kad su Koprivničanke ušle bez kvalifikacija. S obzirom na slab rejting hrvatskog ženskog rukometa u euronatjecanjima, Podravka nije među osam klubova koji ulaze izravno (Györ, Rostov, Bukurešt, Esbjerg, Metz, Vipers, Borussia Dortmund, Budućnost), a konkurenti u toj ‘utakmici’ bit će joj Ferencvaroš, Brest, Lada ili CSKA, Bietigheim, Lublin, Hoor i Krim.

Koprivničanke imaju jake adute za uvrštenje u europsku elitu

Zasad Podravka ima zajamčeno mjesto u Europskoj ligi (bivši EHF kup), ali može zaraditi i mjesto u eliti. Kriteriji za uvrštenje su dvorana, TV, gledatelji, rezultati u prošlim EHF natjecanjima te prisutnost kluba u digitalnim medijima. U svim tim segmentima koprivnički je klub na visokoj razini, a u pojedinima i ispred klubova koji izravno ulaze u skupine LP.

U novoj Ligi prvakinja bit će dosta noviteta. Sve utakmice igrat će se vikendom, subotom u terminima od 16 i 18 sati, a nedjeljom od 14 i 16 sati. Dvorana mora imati kapacitet od najmanje dvije tisuće mjesta te videozid, kao i LED display za reklame na strani suprotnoj od kamera te iza golova. Promjene su i u marketingu u kojem su nositelji audio-vizualnih i marketinških prava za Ligu prvakinja postali Infront i DAZN grupa, a u tijeku je prodaja medijskih prava u različitim regijama.

Od ove sezone klubovi će dobivati znatno više novca za sudjelovanje, ali i ostvarene pozitivne rezultate u LP. Za svako gostovanje EHF će uplatiti 10.000 eura, dok će se za osvojeni bod dobivati tisuću eura. Dvije najbolje plasirane ekipe iz obje skupine idu izravno u četvrtfinale, a dobit će i 10.000 eura bonusa.

U play-off idu po četiri kluba iz svake skupine plasirani od trećeg do šestog mjesta. Tamo bod vrijedi 1500 eura, a u četvrtfinalu 2000 eura. Nisu za odbaciti nagrade na Final Fouru. Pobjedniku će pripasti 200.000 eura, drugoplasiranom 150.000, trećeplasiranom 100.000, a četvrtoplasiranom 50.000 eura.

Foto Nikola Wolf

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti
  • Više s weba

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI