Upravo ovaj naslov prenosimo izravno s portala novac.jutarnji.hr, iz članka koji se bavi turističkom sezonom pred nama, a odgovor je “Nadam se da neće!” Zašto je tako prenosimo u nastavku…
Hoće li konačno naši hotelijeri spustiti ionako već ”napuhane“ cijene, pitaju se mnogi željni sunca i mora.

“Odgovor je: neće. Barem se nadam kako neće. Za razliku od gradskih hotela kojima će trebati nešto duže povratiti stabilno poslovanje na razine prije korona-krize, naš sezonski turistički proizvod ima priliku stoljeća. Slovenija, nužni koridor za auto goste iz naših tržišta, upravo se otvorila. Neposredna konkurencija još je daleko od otvaranja granica, a turistički stručnjaci to znaju i zato već djeluju u nekoliko smjerova koje jedva primjećujemo, ili primjećujemo, ali ih šira javnost ne promatra s razumijevanjem.”, navodi autor razloge ovog odgovora.
Gosti će, tvrdi autor, ove godine pak tražiti vrijednost više za svoj novac. Oni koji se uvjere u sigurnost putovanja i zanemare osjećaj straha, unutar destinacije konačnu odluku o izboru odmorišnog odredišta donositi će također emotivno. Usluga više, doživljaj više, pažnja i lojalnost značiti će neusporedivo jači motiv od popusta i biti će osnovni alati uspješnog turističkog marketinga ove godine.
“Ovo je jedinstvena prilika hrvatskog turizma da učini restart cijele industrije u smjeru održivosti i kvalitete. Manji broj posjetitelja, može podići profitabilnost turističke industrije, a ljetni mjeseci su ionako oni u kojima se dogodi 80% dodatne vrijednosti.”, navodi se.
FOTO Ilustracija