HZJZ objavio preporuke za frizere i kozmetičare: Nosite svoje maske, morat ćete ostaviti i svoje podatke

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Vidljive obavijesti.

Za sve djelatnike i klijente prije ili neposredno nakon ulaska, na vidljivom
mjestu, nužno je postaviti informacije o higijenskim postupcima i osigurati dostupnost dozatora za dezinfekciju ruku.

Dezinficijens. U prostorima čekaonice, odnosno ulaznim prostorima, pultovima za obavljanje plaćanja usluga te u radnom prostoru nužno je na raspolaganje postavljanje dozatora s dezinfekcijskim sredstvom (na bazi alkohola u koncentraciji ne manjoj od 70 %).

Čekaonice. Sjedeća mjesta u prostoru za čekanje rasporediti tako da zadovoljavaju mjere fizičke udaljenosti, odnosno na minimalnim razmacima od 1,5 metar i predviđeni su za odrasle osobe koje su u salonu u pratnji malodobnog klijenta ako iz bilo kojeg razloga ne mogu čekati izvan prostora salona. Svi ostali klijenti koji dođu radi usluge čekaju svoj red izvan salona.

Zaštitne pregrade. U dijelovima salona za plaćanje usluge preporučuje se postavljanje zaštitne pregrade od pleksiglasa ili drugog prozirnog materijala pogodnog za redovito čišćenje.

Fizičko distanciranje. U salonima je potrebno osigurati minimalni međusobni razmak od 1,5 metra između svih osoba u salonu, izuzev klijenta i djelatnika.

Označivanje. Pri tome treba osigurati adekvatan prostor za kretanje. Putovi kojima se osobe kreću unutar salona poželjno je označiti.

Papirnate maramice i jednokratni materijal. Treba osigurati dostatnu količinu papirnatih maramica i ostalih jednokratnih materijala, opreme i sredstava za čišćenje, pranje i dezinfekciju, uključujući i opremu za odlaganje otpada sukladno uputama.

Zaštitna oprema. Nužno je osigurati dostatnu količinu zaštitne opreme za zaposlenike.

Ogrtači. Uobičajene ogrtače za klijente, ako je moguće, preporučuje se zamijeniti jednokratnima.

Prozračivanje. Sve prostorije u salonu treba što češće provjetravati, čak i za vrijeme lošeg vremena. Ne zaboraviti prozračiti između smjena.

Zaposlenici prije nego idu na posao moraju mjeriti temperaturu. Ne smije biti viša od 37,2 stupnja. Kod povišene temperature ne dolazi se na posao.

Između klijenata treba oprati i dezinficirati ruke, te obavezno koristiti drugi set pribora. Komunikaciju s klijentom svesti na minimum. Poželjno je bezgotovinsko kartično plaćanje. Naručivanje treba obavljati telefonski.

Sve klijente na ulazu uputiti na dezinfekciju ruku te objasniti koje se preventivne mjere trenutno provode u salonu (primjerice potreba o nošenju maske za usta i nos, higijena ruku, pravilno postupanje prilikom kašljanja i kihanja).

Treba zabilježiti vrijeme ulaska osobe u salon, kontakt podatke (broj
mobitela) i vrijeme napuštanja salona. Ta je informacija, u slučaju otkrivanja oboljelog koji je boravio u salonu u određeno vrijeme, potrebna epidemiolozima, kako bi što brže mogli identificirati i kontaktirati kontakte oboljelog te provesti mjere sprečavanja daljnjeg širenja infekcije. Stranke treba pravovremeno upozoriti da će im se usluga pružiti samo ako su suglasni ostaviti podatke za kontakt. Klijentima se preporučuje nošenje maski….

Sve detalje o preprukama pogledajte OVDJE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI