Ima li smisla i koliko uzimati vitamin D?

Koliko dugo uzimati vitamin D?

Uzimanje vitamina D povećava se u zimsko doba kada nemamo dovoljno sunca da se svaki dan “napunimo”. Vitamin D prvenstveno je najbolje uzimati iz namirnica poput riba, jaja, mlijeka i mliječnih proizvoda, i mesa kao jetrica. Sljedeći način kako možemo nadoknaditi svoj unos je pomoću suplemenata. Prije nego se zapitate koliko dugo uzimati vitamin D i prije nego sami sebi prosudite njegov nedostatak, bilo bi poželjno razgovarati s liječnikom.

Da bi se utvrdio nedostatak navedenog vitamina, radi se ciljani test koji se može obaviti i u ljekarnama ili poliklinikama. Ako se dokaže nedostatak tada dolazi do preporuke uzimanja dodatka prehrane s vitaminom D i do rađenja plana prehrane koji uključuje više namirnica bogatih navedenim vitaminom. Koliko dugo uzimati vitamin D ako se dokaže da postoji manjak u organizmu? Dokle god se ne krenemo osjećati bolje i dok god ne dovršimo terapiju koja nam je dana sa strane liječnika ili ljekarnika. Preporuka je svakako da ste za što ljepših dana više vani i nikada nećete imati problema s navedenim vitaminom.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI