Izdali upozorenje nakon slučajeva konvulzija kod pušača elektronskih cigareta

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

WASHINGTON, 4. travnja 2019. (Hina/dpa) – Američka uprava za hranu i lijekove (FDA) u srijedu je objavila sigurnosno upozorenje korisnicima elektronskih cigareta nakon više izvješća o konvulzivnim napadima zabilježenima među korisnicima.

Prema priopćenju zabilježeno je 35 slučajeva konvulzija između 2010. i početka 2019.

“Iako se 35 slučajeva ne čini mnogo u usporedbi s ukupnim brojem ljudi na e-cigaretama unatočl tome zabrinuti smo zbog toga”, objavila je državna agencija.

Tih 35 slučajeva pokrenulo je istragu o tome postoji li veza između konvulzivnih napada i korištenja elektronskih cigareta.

FDA ističe da se na temelju dosadašnjih infomacija ne može sigurno reći da e-cigarete izazivaju te napade.

“Izvješća također ne pružaju dovoljno podataka za utvrđivanje jasnog obrasca ili uzroka tih slučajeva”, piše FDA u priopćenju. Navodi se da su slučajevi konvulzija zabilježeni i među novim korisnicima e-cigareta i među iskusnim korisnicima.

FDA se nada da će objavom ovih informacija potaknuti javnost na povratne infomacije o eventualnim novim slučajevima.

FDA također navodi da su konvulzije poznata moguća nuspojava trovanja nikotinom i da je bilo takvih slučajeva nakon što su ljudi namjerno ili slučajno progutali tekućinu za e-cigarete koja sadrži nikotin.

FDA upozorava i da neke vrste e-cigareta omogućavaju korisnicima da brzo udahnu veću dozu nikotina.

(Hina) xps yps

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI