Kako prirodno regulirati kolesterol – što jesti, a što izbjegavati…

Pažljivim odabirom namirnica koje konzumirate možete utjecati na kolesterol. Suvišan kolesterol zadržava se u krvi i taloži na stijenkama žila, što dovodi do ateroskleroze, koja može biti rizičan faktor za nastanak srčanog i moždanog udara. Namirnice poput svježeg voća i povrća, cjelovitih žitarica i dobrih masnoća ključan su dio prehrane za očuvanje zdravlja srca.

Konzumacijom ribe dva do triput tjedno možemo smanjiti razinu LDL kolesterola. Riba zamjenjuje meso u obroku, a meso je bogato zasićenim masnoćama i pogoduje rastu LDL kolesterola. Osim toga, riba sadrži omega-3 masne kiseline koje podižu razinu dobrog (HDL) kolesterola.

Omega-3 masne kiseline povoljno utječu na cjelokupno zdravlje srca jer snižavaju trigliceride. Redovita konzumacija orašastih plodova, kao što su bademi, orasi, kikiriki i lješnjaci, pomaže sniziti kolesterol. Bez obzira na to što imaju puno kalorija, orašasti su plodovi bogati vitaminom E, folnom kiselinom, bakrom, magnezijom i argininom te drugim hranjivim tvarima. Grahorice, kao što su grah, leća i slanutak, obiluju lako probavljivim topivim vlaknima, dok je zob je bogata beta-glukanom, topivim polisaharidom koji dokazano snižava kolesterol.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI