Kako prirodno regulirati kolesterol – što jesti, a što izbjegavati…

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Pažljivim odabirom namirnica koje konzumirate možete utjecati na kolesterol. Suvišan kolesterol zadržava se u krvi i taloži na stijenkama žila, što dovodi do ateroskleroze, koja može biti rizičan faktor za nastanak srčanog i moždanog udara. Namirnice poput svježeg voća i povrća, cjelovitih žitarica i dobrih masnoća ključan su dio prehrane za očuvanje zdravlja srca.

Konzumacijom ribe dva do triput tjedno možemo smanjiti razinu LDL kolesterola. Riba zamjenjuje meso u obroku, a meso je bogato zasićenim masnoćama i pogoduje rastu LDL kolesterola. Osim toga, riba sadrži omega-3 masne kiseline koje podižu razinu dobrog (HDL) kolesterola.

Omega-3 masne kiseline povoljno utječu na cjelokupno zdravlje srca jer snižavaju trigliceride. Redovita konzumacija orašastih plodova, kao što su bademi, orasi, kikiriki i lješnjaci, pomaže sniziti kolesterol. Bez obzira na to što imaju puno kalorija, orašasti su plodovi bogati vitaminom E, folnom kiselinom, bakrom, magnezijom i argininom te drugim hranjivim tvarima. Grahorice, kao što su grah, leća i slanutak, obiluju lako probavljivim topivim vlaknima, dok je zob je bogata beta-glukanom, topivim polisaharidom koji dokazano snižava kolesterol.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Mališani uživali u pričaonici

Dječji odjel Gradske knjižnice Đurđevac u povodu Mjeseca knjige priredio je večer kreativnog pripovijedanja uz Jelenu Premec, odgojiteljicu u koprivničkom Dječjem vrtiću Tratinčica, koja se

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI