Kako se prirodno osloboditi depresije – pomozite si sami, ovako…

Milijuni ljudi širom svijeta suočavaju se s dijagnozom depresije, a uz nju dobivaju i određenu terapiju kako bi nekako upravljali svojim zdravljem. Pomoć terapije u dijagnosticiranoj depresiji je neophodna, ali potrebno je znati što sve može biti pomoći kako bi se osoba osjećala sretnijom. Utvrđeno je da je broj ljudi s dijagnozom depresije u posljednjih 30 godina porastao za 450 posto. Često se preporučuje uzimanje lijekova kako bi se smanjili simptomi, ali terapija nerijetko ide uz opasne nuspojave. Ovo je nekoliko jednostavnih načina da se, ako već postoji dijagnoza depresivnog stanja, lakše izborite s dnevnom anksioznošću.

Uzimati dovoljno vitamina B6

Namirnice kao što su repa, bijeli luk, cvjetača, celer, riba, perad i goveđi biftek sadrže vitamin B6 koji utječe na popravljanje lošeg raspoloženja.

Magnezij i vitamini A i D

I vitamin A i vitamin D su korisni kod depresija. Posebno vitamin D koji je najčešće u deficitu kod depresivnih osoba. A magnezij je mineral koji sudjeluje u više od 300 biokemijskih procesa u tijelu i sve ga manje ima u organizmu, pa su potrebni dodaci kako bi se nadoknadio.

Jesti zdrave žitarice

Lan, heljda ili proso zdrave su žitarice koje imaju male količine ugljikohidrata ključnih za povećanje serotonina. To znači da se neće poboljšati samo raspoloženje, već će se i bolje spavati. Dobra doza serotonina u ranim večernjim satima pomoći će lakšem i kvalitetnijem snu. Ove žitarice također pružaju i važne vitamine B, koji igraju ključnu ulogu u zdravlju mozga i proizvodnji svih neurotransmitera, uključujući i serotonin. Vitamini B1, B2 i B6, kao i vitamin D, folna kiselina, selen, kalcij i magnezij neophodni su u procesu proizvodnje serotonina.

Fermentirana hrana

Fermentirana hrana od velike je pomoći u probavi i apsorpciji svih važnih hranljivih materija koje su potrebne za stvaranje serotonina. Osim toga, namirnice poput jogurta, kefira ili kiselog kupusa veoma su bogate probiotski aktivnim materijama koje reguliraju probavni sustav.

Masaža

Već je odavno poznata isceliteljska moć dodira, tako da nije čudno što masaža može poboljšati raspoloženje. Jedna studija koju je proveo Odjel za medicinu Sveučilišta u Miamiju pokazala je da masaža povećava serotonin za 28 posto, dok istovremeno smanjuje razinu kortizola (hormona stresa) za 31 posto.

Sunčati se

Rano jutarnje sunce je intenzivnije i ono može povećati tjelesnu proizvodnju melatonina u večernjim satima. Serotonin se pretvara u melatonin za što bolji san noću. Samo 20 minuta hoda tijekom sunčanog jutra može izuzetno povoljno utjecati na raspoloženje i poboljšati san.

Ukloniti otrove

Sve namirnice u kojima ima toksina, a koje štete zdravlju mozga, potrebno je izbaciti iz upotrebe kako bi se depresija ublažila. Zabluda je da cigareta smiruje. Upravo onda kada organizam u sebi ima što manje otrova skloniji je biti sretan i zadovoljan.

Smanjiti stres

Produženi fizički ili emocionalni stres proizvodi adrenalin i kortizol, koji ometaju serotonin. Preokret u načinu života i više relaksacije mogu napraviti veliku razliku.

Vježbati

Sveobuhvatni pregled uzajamne relacije tjelesnih vježbi i raspoloženja pokazuje njihovo antidepresivno i anksiolitičko djelovanje. Trening potiče lučenje hormona sreće, serotonina i endorfina, što se ispoljava kroz zadovoljstvo postignutim rezultatima u reguliranju stresa i depresije.

Izbjegavati obrađeni šećer

U slučaju niske razine serotonina, u tijelu se javlja intenzivna žudnja za šećerom. Ovo je način da se poveća serotonin. Međutim, previše šećera može izazvati ovisnost, inzulinsku rezistenciju, hipoglikemiju i dijabetes tipa 2. Zbog toga je važno da se potrebe za šećerom zadovolje na zdrav način, konzumiranjem voća ili meda.

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI