Komunalije će graditi novu zgradu

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Đurđevački gradski vijećnici dali su zeleno svjetlo da gradska tvrtka Komunalije, zadužena za distribuciju vode, krene u postupak izgradnje nove poslovne zgrade. U zgradi na Radničkoj cesti, naglašava gradonačelnik Hrvoje Janči, uz upravu i administrativne službe Komunalija, smješteni su i uredi gradskih tvrtki Komunalije – plin i Komunalne usluge Đurđevac. Kako bi se osigurao odgovarajući prostor za njihov rad, nužno je izgraditi novu poslovnu zgradu.

– Naše Komunalije uskoro očekuje spajanje s vodnim područjem Bjelovar i kako bismo imali reprezentativan objekt i prostor da ljudi ostanu raditi u Đurđevcu, nužno je izgraditi novu zgradu. Trenutno se za lokacije razmatraju nekretnine naših komunalnih tvrtki u širem gradskom središtu. Naše su tvrtke i kreditno sposobne da se kroz kredit osiguraju potrebna sredstva za izgradnju – kaže gradonačelnik Hrvoje Janči.

Iako u obrazloženju gradonačelnik nije naveo točne lokacije za izgradnju nove poslovne zgrade, doznali smo da su u igri Zadružni dom u Ulici Đure Basaričeka, koji su od posrnule Nature Milk kupile Komunalne usluge Đurđevac, te zemljište nasuprot gradske tržnice u vlasništvu Komunalija.

Na šturo obrazloženje o lokaciji za gradnju poslovne zgrade osvrnuo se Rajko Gašparić, šef đurđevačkog HDZ-a.

– Nemam ništa protiv da se gradi poslovna zgrada, ali bismo mi vijećnici ipak o tome trebali dobiti opširnije informacije – naglasio je Rajko Gašparić. Željko Lacković, predsjednik Gradskog vijeća, odgovorio je da je to početni korak te kad Komunalije odrede sve detalje o gradnji, da će gradski vijećnici na vrijeme biti upoznati s cijelim projektom.

Foto: Darko Imbriša

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti

IGRE ZA PRIJESTOLJE: Zašto i zbog koga postoji predizborna kampanja i zašto idemo na izbore

U suštini, razlika između predizbornih kampanja prije sto godina i ove danas jedino je u manjem broju nepismenih i slabo obrazovanih, kao i u broju i vrsti komunikacijskih kanala kojima se šalju i primaju poruke. Ciljani primatelji poruka u kampanji i dalje su oni povodljivi građani koji su zbog nedostatka znanja i informacija spremni promijeniti mišljenje o nekome ili nečemu

  • Više s weba

Upišite pojam koji želite pretraživati

  • Pročitaj sljedeće...

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI