Konačno zbogom motociklističkim utrkama: Križevčanin Renato Novosel oprostio se od karijere

Križevčanin Renato Novosel dobro je poznat u našem sportskom okružju po postignućima na motociklističkoj stazi. Popularni Renzo svojedobno je vozio za Moto klub Križevce, a posljednjih godina bio je član Moto kluba Kvarner. Tako je prije nekoliko dana na društvenim mrežama obznanio svojim pratiteljima kako je odlučio reći zbogom motociklističkim utrkama.

– Tako je to u životu svakog sportaša, prije ili kasnije mora se donijeti odluka koja je meni osobno bila jedna od najtežih u životu. Ipak, nakon dugo razmišljanja odlučio sam se povući iz motociklizma. Jednostavno, više ne uživam u vožnji na motoru kao prije – otkrio nam je mladi Križevčanin i zahvalio svima koji su mu pružili podršku tijekom cijele karijere.

Triput je u karijeri bio prvak Hrvatske u klasi 125 SP, dvaput treći u regionalnom alpsko-jadranskom kupu. U klasi 1000 SST osvajao je treća mjesta u ukupnom plasmanu u tom međunarodnom natjecanju na kraju sezone 2016. i 2017. godine. 2018. godine nastupio je u klasi stock 1000 za Exteria Eko Racing team na svjetskom prvenstvu u izdržljivosti ’24 hours endurance’, na poznatoj francuskoj stazi Paul Ricard u mjestu Le Castellet blizu Marseillea, stazi na kojoj se vozi i Formula 1.

– Bilo je to nevjerojatno iskustvo. Kao da sada gledam 200 tisuća gledatelja koji su danonoćno feštali i turirali motore. Mi smo se u početku od ukupno 59 vozača stalno držali u poretku između 25. i 30. mjesta. U timu su tri vozača koji voze oko pedesetak minuta koliko izdrži spremnik goriva – prisjeća se Novosel dodajući da je to za njega bio jedan odličan trening s obzirom na to da te godine nije vozio mnogo.

Iduće je godine vozio samo na Grobniku, a zatim ponovno nastupio na svjetskom prvenstvu u izdržljivosti ‘The Sepang 8 hours Endurance Race’  koji se te 2019. godine održao u malezijskom Sepangu. Novosel je tamo osvojio 44. mjesto utrkujući se ponovno za Exteria Eko Racing team.

– Bila je to godina u kojoj sam zapravo i posljednji put bio fizički spreman za utrke. Već 2020. na prvoj utrci na Grobniku vozio sam bez ikakvog treninga. Vidio sam da imam brzinu, čak sam i dvaput stao na postolje, no to jednostavno više nije bilo to. Pao sam već na sljedećem treningu, a na AA utrci ponovno nisam bio pravi ja. Već nakon prvog treninga poželio sam odustati od utrke – prisjeća se legendarni Renzo i dodaje kako je zbog pandemije ionako većina utrka otkazana.

Najradije se prisjeća 2011. godine i utrke u Brnu u Češkoj kada je nastupao u klasi 125SP i zakasnio na start, no ipak uzeo svoju prvu pobjedu u Alpe Adria kupu. Renato je uz poruke podrške na društvenim mrežama dobio i mnogo upita prijatelja hoće li odvoziti Nagradu Križevaca 2021. kao oproštajnu utrku.

– Svakako da bih još jednom za sebe i svoje navijače volio odvoziti Križevački Monte Carlo, kako ga mi volimo nazvati. Naravno, to ovisi o mnogo faktora. Znamo da je situacija trenutno takva kakva je, a ja baš i nisam u nekoj formi. Ipak, tko zna, možda vas i iznenadim – rekao je Renato uz poneku šalu u svom stilu. (ds)

foto privatna arhiva

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI