Kratki trening pomaže: Svega 11 minuta dovoljno za bolje zdravlje

Sve izlike koje ste do sada nalazili za vježbanje padaju u vodu. Novo istraživanje Sveučilišta McMaster pokazalo je kako jednostavne vježbe u kojima koristite samo svoju težinu odlično djeluju na tijelo – i to u jako kratkom vremenu.

Tim istraživača htio je vidjeti kako će intervalni trening u kojem se koristi samo vlastita težina utjecati na kardiorespiratornu kondiciju, koja je dobar pokazatelj zdravlja i rizika od bolesti. Pratili su ih šest tjedana, a tjedno su imali tri treninga.

Vježbali su u slijedu od 11 minuta, a vježbe su trajale 60 sekundi. Vježbe su radili u ovom slijedu: marinci, visoki skip, iskorak sa skokom, visoki skip i čučnjevi. Ove vježbe ne zahtijevaju nikakvu opremu, a mogu se prilagoditi svima ovisno o potrebama i mogućnostima. Sudionici su ih radili intenzivnim tempom, ali su smjeli uzimati kratke, ali aktivne pauze, primjerice hodati između vježbi.

Nakon šest tjedana, oni koji su slijedili plan poboljšali su kardiorespiratornu kondiciju te im je ona bila veća nego kod sudionika koji nisu vježbali.

FOTO kutv.com

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI