Kreće proces ‘brendiranja’ Koprivnice: Razvojna strategija kasni, u travnju tek analiza stanja

„Hrvatska je u 2030. godini konkurentna, inovativna i sigurna zemlja prepoznatljivog identiteta i kulture, zemlja očuvanih resursa, kvalitetnih životnih uvjeta i jednakih prilika za sve.“ Dio je to uvodnog teksta Nacionalne razvojne strategije RH do 2030. godine, prema kojoj će i svi ostali gradovi i županije morati izraditi svoje razvojne strategije za sljedeće desetljeće.

Epidemija COVID-a razlog je kašnjenja donošenja Nacionalne razvojne strategije, a slijedom toga odgođene su za godinu dana i lokalne. Kako doznajemo, Grad Koprivnica na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća u 2020. godini donio je odluku o produljenju Strategije razvoja grada Koprivnice za razdoblje 2015.-2020. za još jednu godinu.

– Razlog za produljenje jest kašnjenje u donošenju strateških dokumenata na nacionalnoj i regionalnoj razini, i to uslijed izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom – poručili su u Gradu. 

Izrada Plana razvoja Grada Koprivnice je u pripremi i intenzivnije će početi tijekom travnja 2021. Prvi korak pri izradi Plana razvoja bit će izrada detaljne analize stanja kao podloge za strateško planiranje.

– Nakon toga slijedi intenzivniji rad na definiranju razvojnih ciljeva, prioriteta i aktivnosti, u čemu će aktivno sudjelovati Partnersko vijeće Grada Koprivnice – navode u Gradu, a sudionici su predstavnici Grada, gradskih ustanova, visokoškolskih ustanova, pružatelji obrazovnih usluga, gospodarskih i socijalnih partnera i organizacije civilnog društva.

Dodajmo i kako su već počeli inicijalni razgovori s članovima Partnerskog vijeća. Plan razvoja Grada do 2030. godine trebao bi biti donesen na jesen. Razvojna strategija je, dodajmo, sveobuhvatan dokument strateškog planiranja kojim se dugoročno usmjerava razvoj društva i gospodarstva u svim važnim pitanjima – kroz iduće desetljeće. Još uvijek važeća koprivnička razvojna strategija koju je 2015. potpisala bivša gradonačelnica Vesna Želježnjak brendirala je Koprivnicu kao ‘pametni’ grad u kojem se gotovo sve javne usluge mogu dobiti besplatno i putem interneta. Prilikom tadašnje analize navedene su i neke prednosti, ali i nedostaci Koprivnice.

Zanimljivo, kao slabost Koprivnice tada je bila navedena nekonkuretnost malog i srednjeg poduzetništva, nedostatak interesa za poduzetništvo, visoka stopa nezaposlenosti i visok udio mladih među nezaposlenima. Kao prijetnja planiranom brendiranju navedena je bila recesija, nedostatak kapitala za poduzetničke projekte, depopulacija, ali i rast broja stanovništva u opasnosti od siromaštva.

FOTO Ilustracija

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI