Križevčani kreću u dogradnju prostora: Prioritet je jednosmjenska nastava, postoji i lista čekanja

Centar za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Križevci, gdje se školuju djeca s poteškoćama u razvoju, kao prioritet u daljnjem radu postavio je uređenje tavanskog prostora, kako bi se moglo provoditi jednosmjenska nastava.

Ravnateljica Mihaela Brkić

– Velika je potreba adaptacije tavanskog prostora. Kod izgradnje je taj prostor ostao nedovršen, a radi se o prostoru od 350 m2. Kako bi se to realiziralo, potrebna je priprema kompletne projektne dokumentacije, građevinska dozvola, priprema projekta i aplikacija na natječaje. Osnovna projektna ideja postoji. Projektna ideja je poslana i PORA-i da ju uvrsti u Rang-listu projekata Koprivničko-križevačke županije za Mehanizam za oporavak i otpornost koju je PORA dostavila u Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije. Adaptirani prostor omogućio bi nam ostvarivanje uvjeta za jednosmjensku nastavu, što je prioritet – rekla je ravnateljica  Mihaela Brkić.

Adaptacijom bi se stvorili uvjeti za kvalitetniji rad, stručni suradnici dobili bi svatko svoj kabinet, preselili bi senzornu sobu iz neadekvatnog prostora, dobili prostor za glazboterapiju. Da se to ostvari, treba podići i adaptirati krov, ugraditi dizalo i klimatizirati taj prostor.

– Jedna od želja je da učenici s većim razvojnim teškoćama nakon završenog osnovnog školovanja u popodnevnim satima dolaze u njima primjerene programe, te da se nastavi provoditi kompletna rehabilitacijska podrška. Adaptacijom tavanskog prostora otvorile bi nam se i dodatne mogućnosti provođenja rehabilitacijskih programa u popodnevnim satima za naše učenike. Iskazana je i potreba vrtića, redovnih škola za dodatnom potporom, a vizija nam je razviti i dodatnu podršku djeci i učenicima koji su u redovnim školama i vrtićima kroz centar podrške – rekla je Brkić.

I dok adaptacija tavanskog prostora tek predstoji, ove je godine uređeno školsko dvorište. Sredstvima MZO uređena je učionica na otvorenom kako bi učenici za vrijeme lijepih dana mogli što više boraviti na otvorenom. Stavljene su klupe, stolovi i ploča. Uz financijsku podršku Grada Križevaca postavljena je i posebna ljuljačka za djecu u invalidskim kolicima, koja je jako razveselila upravo učenike za koje je namijenjena, a iz Centra kažu kako je ove godine po prvi put uvedena lista čekanja za upis djece u predškolski program.

– U Centru se provodi program predškolskog odgoja za djecu s razvojnim teškoćama od treće godine života do polaska u školu. Ove godine iskazana je velika potreba za upisom djece. Po prvi put imamo listu čekanja. Iskazali smo potrebu za zapošljavanjem dodatnih stručnjaka u predškolskom programu. Potreba je prepoznata, te je osnivač osigurao sredstva za zapošljavanje stručnjaka edukacijskog rehabilitatora, što će uvelike utjecati na kvalitetu provođenja programa – rekla je ravnateljica Brkić.

Trenutno COOR Križevci, kao i sve ostale odgojno-obrazovne ustanove, svakodnevni rad planira sukladno epidemiološkoj situaciji. U Centru se provodi nastava po modelu B, što znači da jedan tjedan dio razrednih odjela/odgojno obrazovnih skupina nastavu prati u školi, a dio na daljinu, a sljedeći tjedan se zamijene.

– Na provođenje nastave po modelu B odlučili smo se jer jedino na ovaj način možemo raditi u skladu s epidemiološkom uputama. Kada sam razmišljala kako učenicima osigurati prehranu u blagovaonici, odlazak u dvoranu za TZK, senzornu sobu, individualan rad u kabinetima, rad prema modelu B je davao rješenja – rekla je ravnateljica i napomenula kako je do sada uspješno izbjegnut ulazak virusa u Centar.

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI