Kukuruz, kelj i špinat čuvaju vid

Sve veći broj istraživanja upućuje na to da je zdrava i uravnotežena prehrana jedan od faktora koji utječu na zdravlje očiju, vid i rizik od nastanka niza bolesti. 

U nastavku ćemo vam otkriti koje biste namirnice trebali konzumirati kako biste zaštitili svoje oči. Kukuruz – Rezultati istraživanja objavljeni u časopisu the Journal of Agricultural Food and Chemistry otkrivaju da kukuruz može smanjiti rizik od oštećenja vida, i to zahvaljujući visokom udjelu luteina i zeaksantina.

Kelj je također odličan izvor zeaksantina. Ovaj antioksidant smanjuje rizik od oštećenja vida i štiti oči od negativnih vanjskih faktora, kao što su sunčeva svjetlost, dim cigareta i zagađivači zraka.

Špinat – Samo jedna šalica špinata sadrži nešto više od 20 miligrama luteina i zeaksantina. Špinat svakako lagano termički obradite jer će na taj način tijelo puno lakše apsorbirati lutein. Češnjak i brokula, također su odličan izvor luteina i zeaksantina, brokula također sadrži i beta karoten i vitamin C.

Ivor: Centar zdravlja

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI