Ljutit na poštara: Već tri mjeseca u moj sadučić stavlja tuđu poštu

Podravski list profile

Svakom se barem jednom dogodilo da u svome poštanskom sandučiću pronađe pismo namijenjeno susjedu iz ulice, takve stvari povremeno se događaju, no Josip Cicnjak iz križevačkog prigradskog naselja Carevdara, na broju 34, žali se da već tri mjeseca konstantno prima tuđu poštu i tome nikako ne može stati na kraj.

– Tu sam od 1969. godine i nikad nije bilo problema. U zadnja tri mjeseca, otkad je naš poštar otišel v penziju ili na bolovanje, ne znam točno, svaki tjedan u mom sandučiću nađe se tuđa pošta. Evo, prošli tjedan primil sam četri tuđe pošiljke, jednu čak od žene iz susjednog sela Malog Carevdara – žali se Cicnjak.

Poštar u tom mjestu ordinira jedan tjedan utorkom i četvrtkom, a drugi ponedjeljkom, srijedom i petkom. Svaki tjedan barem jednom se Josipu u sandučiću nađe tuđa pošta.

– Dozlogrdilo mi je i odnesel sam prošli tjedan pisma u poštu u Križevce i tam su me još našpotali da zakej se ljutim. A opće nisam bil bezobrazan, samo sam rekel da više ne želim tuđu poštu u svom sandučiću. Kaj bi se ispričali. Čovek koji je glavni za poštare rekel mi je da se može pogrešiti… Može jemput il dvaput, al da mi svaki tjedan ostavljaju tuđa pisma, to nije normalno – ogorčen je Cicnjak.

Prije je, kaže, poštaru vraćao poštu koja bi zalutala u njegov sandučić.

– Zadnji put sam ga srel u trgovini i rekel mu da opet ima tuđu poštu kod mene, a on je samo odmahnul rukom i otišel. Već mi je toga dosta. Neugodno mi je primati tuđu poštu. Ko zna kaj nutra može biti, može biti nekaj važno. Možda su nekakvi računi, pa ljudi ne budu platili i onda im možda dođe ovrha. To su ozbiljne stvari. Kaj da sam bezobrazan il šašav i da tuđu poštu bacam u smeće? – pita Cicnjak.

Iz javnog poduzeća Hrvatska pošta, koje smo zamolili da se očituje o slučaju, poručili su kako su na dostavno područje Carevdar uputili internu kontrolu.

– Utvrđeno je da dio korisnika čija su pisma dostavljena na krivu adresu nije ažurirao svoje podatke za isporuku pošiljaka. O potrebi za promjenom adrese na pošiljkama kontrolor je upoznao sve korisnike koji su imali krivo adresirane pošiljke u Carevdaru. Neispravno adresiranje je i inače jedan od najčešćih razloga kašnjenja ili krivog uručenja pošiljaka Posljednjih tjedan dana u Carevdaru je novi poštar, koji mijenja stalnog poštara zbog korištenja godišnjeg odmora. Poštaru na zamjeni adresa je jedini atribut na temelju koju vrši dostavu pošiljaka, a zbog netočnih adresa dostava mu je znatno otežana i u pojedinim slučajevima praktički potpuno onemogućena – piše u njihovu odgovoru.

Domeću kako Hrvatska pošta dnevno u Hrvatskoj uruči oko 1,3 milijuna pošiljaka, a ako i dolazi do kašnjenja ili problema s dostavom, to nikako nije pravilo, već iznimka.

U njihovu se odgovoru, dakle, komentira samo slučaj u kojemu je Josip Cicnjak tuđu poštu odnio u poštanski ured, dok on tvrdi da problema ima ne u zadnjih tjedan, nego mjesec dana.

FOTO: Nikola Wolf

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati.
Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. Pravila privatnosti