Nadmudrivanje pandemije: U hotelima goste dočekuju roboti

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Hotel Sky u Johannesburgu maštovito se dosjetio kako zaštiti osoblje, ali i goste u doba pandemije. Svi zaposlenici drže se istog protokola nošenja maski, socijalne distance i dezinfekcije. Svi osim tri posebna zaposlenika.

Naime, Lexi, Micah i Ariel su roboti pa za njim nema opasnosti od zaraze, a onda niti za goste hotela.

Japanski hoteli na recepcijama već godinama koriste robote, a čini se da to lagano postaje praksa i drugdje po svijetu. Godine 2015. hotel Henn’na u Tokiju bio je prvi koji je potpuno robotizirao osoblje.

U ovoj situaciji to je odlično jer nekoliko tokijskih hotela sada robote koristi za usluživanje gostiju koji imaju koronavirus, ali ili nemaju simptome, ili su oni vrlo blagi.

Nažalost, koliko bi roboti recepcioneri mogli biti korisni toliko bi mogli i izazvati ljutnju, posebice u Africi gdje je više od 30 posto nezaposlenih, piše Index.

“Nikad neće zamijeniti ljude, no promijenit će prostor”, kaže upravitelj hotela Paul Kelley.

“Mislim da  je to budućnost”, dodaje.

Lexi, Micah i Ariel dostavljaju narudžbe u sobe, pružaju putne informacije i mogu tegliti do 300 kilograma prtljage iz predvorja do soba.

Gosti mogu odabrati hoće li uslugu čovjeka ili robota.

FOTO Ilustracija

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI