Nakon godina lobiranja: Grad Ludbreg napokon vratio Otok mladosti

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Popularni ludbreški ‘Otok mladosti’ vraćen je u vlasništvo Gradu Ludbregu nakon dugo godina. Otok je bio u vlasništvu Republike Hrvatske, a u travnju ove godine donesena je tabularna isprava Ministarstva državne imovine prema kojoj novi vlasnik postaje Grad Ludbreg.

Otok mladosti popularno je mjesto za sve rekreativce, šetače, trkače, bicikliste, ribiče, a nalazi se u samom srcu grada, stoga ne čudi da je ova odluka, nakon tolikih godina, dočekana s velikim oduševljenjem.

– Ludbreg je grad brojnih potencijala, posebice kad govorimo o turizmu, a ovom odlukom otvaraju nam se brojna vrata. Nažalost, kroz godine smo bezuspješno prijavljivali određene projekte, ali upravo pitanje vlasništva bilo je sporna točka. Sada tog problema više nema i nadamo se da ćemo ovaj prirodni atribut iskoristiti na najbolji mogući način – rekao je gradonačelnik Dubravko Bilić.

Otok je uređen za priredbe na otvorenom, a dio je cjeline koju čine ribnjaci, nasipi i šumarci, s južne i istočne strane opasani rijekom Bednjom, te sa sjevera tzv. mlinskim kanalom.

– Riječ je o 20-ak hektara prekrasnog prostora. Sada kad je zemljište ponovno u vlasništvu Grada Ludbrega, možemo i moramo prionuti poslu. Ideja imamo, a svakako i potencijala. Želimo da Ludbreg turizam živi svakodnevno i da pokažemo da i kontinentalni dio Hrvatske ima puno toga za ponuditi – zaključuje gradonačelnik. 

Podsjećamo, ova tema bila je aktualna još prije šest godina kada je gradonačelnik Bilić pokrenuo zahtjev Agenciji za raspolaganje državnom imovinom za dodjelu toga zemljišta Ludbregu, a situacija je bila složena jer je jedan dio zemljišta bio u privatnom vlasništvu.

FOTO Grad Ludbreg

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti

IGRE ZA PRIJESTOLJE: Zašto i zbog koga postoji predizborna kampanja i zašto idemo na izbore

U suštini, razlika između predizbornih kampanja prije sto godina i ove danas jedino je u manjem broju nepismenih i slabo obrazovanih, kao i u broju i vrsti komunikacijskih kanala kojima se šalju i primaju poruke. Ciljani primatelji poruka u kampanji i dalje su oni povodljivi građani koji su zbog nedostatka znanja i informacija spremni promijeniti mišljenje o nekome ili nečemu

  • Više s weba

Upišite pojam koji želite pretraživati

  • Pročitaj sljedeće...

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI