Ne možete se uspavati – pogledajte ove tehnike, zahvalite nam kasnije!

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Ako u svojoj spavaćoj sobi nemate krevet koji ima mehanizam za ljuljanje, budući da se ljuljanje smatra najboljim načinom za uspavljivanje, donosimo vam nekoliko postupaka koji će vam pomoći da zaspete brže i rjeđe se budite.

  • Odlazite na spavanje svaki dan približno u isto vrijeme. Ako ste ljubitelj kasnih izlazaka vikendom, morat ćete odrediti je li vam provod važniji od krepkog sna.
  • Budite se ranije i izložite se blagotvornom jutarnjem prirodnom svjetlu, koje je ključno za uspostavu zdravog ritma budnosti i spavanja.
  • Sat i pol prije odlaska na počinak ugasite pametni telefon, tablet i prijenosni kompjutor. Oni emitiraju plavo svjetlo koje koči proizvodnju melatonina i odgađa pospanost.
  • Ugasite ili ograničite sve druge izvore svjetla. Ako izvana dopire sjaj ulične lampe, nabavite zavjese koje štite od svjetla.
  • Navečer malo spustite temperaturu u sobi za spavanje jer svježina pospješuje usnivanje i produbljuje san.
  • Ne uzimajte kofeinske napitke najmanje pet sati prije željenog termina usnivanja. Klonite se večernjeg alkohola. Iako navodi na san, čini ga plićim i potiče noćno buđenje.

Izvor: adiva.hr

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Vrtićarci obilježili Obiteljski dan

Mališani Dječjeg vrtića Tratinčica zajedno s odgojiteljicama Bojanom Kežman, Zvjezdanom Babić, Mimozom Tatari Strelec i Marinom Trstenjak pripremili su remek-djela na temu Obiteljski šoping na

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI