Ne volite vježbati? Probajte s hodanjem… Samo, držite se mjera zaštite

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Dani su sve duži, vrijeme će biti sve toplije, a vi razmišljate o nekoj fizičkoj aktivnosti.

Hipokrat, grčki liječnik, hodanje je smatrao “najboljim lijekom za čovjeka”. Besplatno je, jednostavno, ne zahtijeva dodatne troškove, a donosi koristi ne samo vašem fizičkom, nego i mentalnom zdravlju.

Na što sve utječe svakodnevno hodanje pročitajte u nastavku:

1. Jačanje mozga

Smatra se kako vježbe poput hodanja sprječavaju ranu pojavu demencije i smanjuju rizik od Alzheimerove bolesti. Ljudi koji su fizički aktivni manje su skloni toj bolesti od onih sa sjedilačkim načinom života. Razlog za to je veći volumen u hipokampusu, dijelu mozga zaduženom za pamćenje i učenje.

2. Poboljšanje vida

Hodanje je uspješan lijek za glaukom jer smanjuje očni tlak. Vježbanje jača dio mozga koji procesuira slike koje prima od očiju. 

3. Prevencija bolesti srca

Smatra se kako je hodanje jednako učinkovito kad je riječ o prevenciji bolesti srca, smanjuje tlak i razinu kolesterola u krvi te poboljšava cirkulaciju.

4. Povećanje volumena pluća

Hodanje je aerobna aktivnost, što znači da povećava razinu kisika u krvi i pomaže eliminirati toksine. Zbog dubljeg disanja, neki simptomi povezani s bolestima pluća mogu se ublažiti.

5. Poboljšanje probave

Pola sata hodanja na dan ne samo da smanjuje rizik od razvoja raka debelog crijeva, nego i poboljšava probavu.

6. Jačanje mišića

Deset tisuća koraka dnevno može biti jednako učinkovito kao naporno vježbanje u teretani, posebice ako ubacite šetnju uzbrdo.

7. Jačanje kostiju i zglobova

Hodanje može povećati gipkost zglobova, spriječiti smanjenje gustoće kostiju i smanjiti rizik od lomova.

8. Smanjenje bolova u leđima

Hodanje poboljšava cirkulaciju, što je pogodno za bolje zdravlje kralježnice.

9. Smirenje uma

Rezultati studije na 50 ljudi koji su bolovali od depresije pokazali su da im je hodanje u trajanju od 30 do 45 minuta dnevno značajno poboljšalo stanje, prenosi Index.hr.

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti
  • Više s weba

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI