Novi natječaj za sektor vinarstva: Sufinancirat će promidžbu vina na tržištima trećih zemalja

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavit će javne natječaje za mjeru promidžbe vina na tržištima trećih zemalja i informiranje u državama članicama.

– Korisnici mjere su stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije koje su uključene u sektor vina, ali i javna tijela koja predstavljaju proizvođače vina. Privatna poduzeća, odnosno privatne i fizičke osobe registrirane za proizvodnju vina, mogu biti samo korisnici u mjeri promidžbe – rekli su iz Ministarstva poljoprivrede.

Iz Ministarstva su kazali kako su prihvatljivi troškovi za mjeru Promidžba objavljivanje reklama u medijima, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja. Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za Europsku uniju, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, te izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI