Obnavlja se kolodvor na kojem putnici već odavno ne izlaze

Podravski list profile
Neofen Ni traga boli 940x176

Željeznički kolodvor Botovo nedaleko od Koprivnice opet je u fazi obnove. Ovaj kolodvor postao je poznat na državnoj razini kad su medij pisali o obnovi putničkog perona i okoliša u vrijeme kada na kolodvoru Botovo više nije bilo putničkog prijevoza, točnije putnički vlakovi više nisu stajali na tom kolodvoru, jer je zbog neisplativosti i malog broja putnika zatvoren.

Tada su potrošene 182 tisuće kuna bez PDV-a uz obrazloženje da je potrebno stvoriti uvjete za eventualno ponovo uvođenje putničkog prometa u Botovo, koji se dosad nije dogodio.

U radovima koji se sad izvode obnovit će se fasada, krovište, srušiti skladište i urediti okoliš oko kolodvorske zgrade, a vrijednost ugovora za radove je 535.200 kuna bez PDV-a. Rok za izvedbu naručenih radova je 60 dana, a izvođač je Nestor Inženjering iz Dugog Sela.

No, kolodvor Botovo neće biti sastavni dio nove pruge s dva kolosijeka koja se planira graditi do mađarske granice. 

– Kolodvor Botovo, po završetku projekta Križevci – Koprivnica – državna granica, bit će prenamijenjen iz kolodvora u otpremništvo te će se kao takav koristiti samo za potrebe obavljanja prometne službe prema industrijskim kolosijecima koji će se iz njega odvajati. Otpremništvo Botovo neće biti dio buduće pruge Križevci – Koprivnica – državna granica, već će se do njega prometovati preko novog kolodvora Novo Drnje – poručili su iz HŽ Infrastrukture.

FOTO: Dubravko Vutuc

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati.
Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. Pravila privatnosti