Ogorčeni na Elektru: Ne znamo kako im dugujemo 5600 kuna, zovem nitko se ne javlja

Podravski list profile

Neugodno se iznenadila obitelj Jambreković iz Đelekovca, Tomislav i Marina, kad su im stigli čekovi za struju, odnosno razlika potrošnje i pretplate. Svih ovih godina, kazuje Marina, redovito su plaćali previše, no ove godine nisu trošili ništa više, a svejedno su dužni čak – 5600 kuna!

– Nismo sigurni što se dogodilo i postoji li zaista ta razlika. Bila sam na Elektri pa su nam stavili kontrolno brojilo. Ono je u mjesec dana očitalo gotovo istu potrošnju, pa su rekli da je ta potrošnja realna, ali ja mislim da nije. Imamo samo škrinju, frižider, peć i televizor, najosnovnije aparate. Nemamo niti jedan bojler, tek jednu malu grijalicu u kupaonici koju povremeno uključujemo zimi, da našoj jednoipolgodišnjoj kćerkici ne bude hladno kad se kupa – rekla je Marina i objasnila da joj nije jasno kako su mogli potrošiti 8000 kilovata.

– Unazad dvije godine imamo iste kućanske aparate. Da je nešto od toga jako staro ili da smo nabavili nešto novo što troši struju, još bismo razumjeli, ali ovako smo zbunjeni jer smo dosad uvijek imali preplatu – rekla je Marina.

Još 2017. preplata je bila 728 kuna, 2018. oko tisuću, a 2019. duguju, i to već spomenutih 5600 kuna.

– Pokušavam dobiti Osijek, gdje su preselili sve reklamacije, ali to je nemoguće jer se na taj broj nitko ne javlja. Htjeli bismo da oni još jednom provjere što se dogodilo i da nam dozvole otplatu na rate jer su nam počeli slati opomene pred isključenje. S druge strane, ako smo zaista potrošili toliko struje, zašto nam je smanjena rata pretplate s 565 kuna na 349 kuna – priča Marina. Kazuje kako je, nakon svega, bila u koprivničkoj Elektri da joj odobre obročnu otplatu.

S njima je sve dogovorila i mislila je da je to riješeno, međutim, počeli su dobivati opomene pred isključenje. Ponovno je došla u Elektru, gdje su joj rekli da je to otišlo u Osijek.

– Zovem Osijek i oni kažu da nisu ništa dobili, pa sam morala ponovno pisati zahtjev i slati mailom. Ne znam što ćemo ako ćemo taj račun morati platiti i zašto, ako zaista najednom trošimo toliko struje, nije povećan i iznos rate – kazala je Marina. Iz Službe za odnose s javnošću HEP-a do zaključenja broja nismo dobili odgovor na ova pitanja.

FOTO Nikola Wolf

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati.
Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. Pravila privatnosti