Ordinacija Podravskog: Cijepila sam se i sad imam poremećaj menstruacije…

Poremećaj menstrualnog ciklusa nakon cijepljenja?

Unazad mjesec dana imam problem s mjesečnicom. Isprva mi je kasnila 12 dana, potom mi je došla 13.svibnja, a sada nakon 11 dana ponovno. Prvo sam sve pripisala stresu, međutim, cijepljena sam Pfizer cjepivom 31.ožujka, prva doza, nakon čega je menstruacija kasnila. Drugu dozu primila sam 11.svibnja, nakon čega sam sad dobila dvije menstruacije u 11 dana. Krvarenje je uobičajeno identično menstruaciji. Sve više mislim kako je riječ o nuspojavi cjepiva. Imam 26 godina, urednog ginekološkog zdravlja. Zanima me vaše mišljenje, hoće li se ciklusi ustabiliti? Trebam li sebrinuti? Naišla sam na slične probleme i kod ostalih mladih žena nakon primitka cjepiva. Npr. mojoj mami kasni također nakon što je primila prvu dozu.

ODGOVOR

Nije poznata povezanost između cjepiva protiv COVIDA-19 i menstrualnog ciklusa. Od koristi bi međutim bio podatak o trajanju Vaših MC-a inače. No, ako Vam se čini da se dogodio poremećaj MC, svakako bi bilo korisno obaviti pregled kod ginekologa.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI