Ovo je hrana koja potiče anksioznost

Iako je stres najčešći okidač za pojavu anksioznosti ili depresije, na njihovu pojavu mogu utjecati i neke namirnice. 

1. Kupovni voćni sok

Vlakna iz cjelovitih voćki pružaju osjećaj sitosti i usporavaju potrošnju energije. Kupovni sokovi ne sadržavaju vlakna, što znači da pijemo vodu sa šećerom. Šećer iz kupovnih sokova može nam naglo podići razinu energije, ali isto tako ju brzo i spustiti. To može rezultirati osjećajem gladi, što će potaknuti anksioznost i depresiju.

2. Gazirana pića

Ova vrsta napitka prepuna je šećera! Gazirana pića djelovat će na isti način kao i kupovni voćni sokovi, stoga ih što prije izbacite iz prehrane.

3. Tost

Ako je napravljen od bijelog kruha, izbjegavajte ga. Odlučite li se za tost, birajte onaj od cjelovitog zrna.

4. Light i dijetalni proizvodi

Ove vrste proizvoda obično sadrže manje masnoće i umjetne šećere. Istraživanja pokazuju da umjetni zaslađivači, poput aspartama, potiču razvoj anksioznosti i depresije. Prije kupovine light i dijetalnih proizvoda svakako pročitajte njihov sastav.

5. Kečap

Kečap sadrži itekako puno šećera, točnije, 4 grama po žlici. Umjesto kečapa, dodajte malo crvene mljevene paprike u umak od rajčice.

6. Kava

Kofein vas može učiniti nervoznima i poremetiti san, što svakako doprinosi razvoju depresije i anksioznosti. Pokušavajte ga u potpunosti izbjegavati ili kavu zamijenite čajem!

+Izvor:  centarzdravlja.hr

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI