PACIJENT OGORČEN I BIJESAN ‘Invalid sam i umirovljenik, a ovo što mi rade u bolnici nije normalno’

Uprava bolnice odgovara samo na pohvale i pritužbe upućene službenim putem, a bilo kakav drugi put, uključujući onaj preko medija, apsolutno je neprihvatljiv - odgovorili su na naš upit iz koprivničke Opće bolnice


Autor: podravski.hr — 18.08.2018. / 10:21 Aktualno

Marijan Šatrak pred bolnicom - nije ga imao tko pregledati

Marijan Šatrak iz Zamladinca, naselja u općini Sveti Petar Orehovec kod Križevaca, vrlo je ljutit zbog neugodnog iskustva s koprivničkom Općom bolnicom. Došao je, kaže, na zakazani pregled u Ambulanti za bol, da bi tamo saznao da doktora uopće nema i da ga nema tko pregledati.
– Prevalio sam 35 kilometara u jednom smjeru badava, a sad me čeka još toliko. Rekli su da je doktor noćas bio dežuran, pa danas nitko ne radi. Ljutit sam, bijesan jer uz tolike telefone i mobitele oni danas ne znaju čovjeka nazvati i reći da pregleda neće biti i da ne trebam dolaziti – kazao je Šatrak.
Dodatno ga je naljutilo to što su mu rekli da su oni sve pacijente naručene za taj dan nazvali da ne moraju dolaziti, a njega nisu jer, kao, nemaju njegovu narudžbu, iako ga je njegova obiteljska liječnica uredno elektronski naručila.
– To je već drugi put da se ovo događa. Nije mi jasno kako oni ne primaju njezine narudžbe. Svega mi je preko glave – kazao nam je Šatrak, inače umirovljenik i osoba s invaliditetom kojemu nije baš jednostavno doći u Koprivnicu.
Za komentar toga slučaja zamolili smo upravu koprivničke Opće bolnice i dobili odgovor kako „uprava bolnice odgovara samo na pohvale i pritužbe upućene službenim putem, a bilo kakav drugi put, uključujući onaj preko medija, apsolutno je neprihvatljiv“.
– Osim toga, Opća bolnica Dr. Tomislav Bardek sukladno Zakonu o zaštiti podataka kao i Uredbi o zaštiti osobnih podataka nikakve osobne podatke ne može i ne želi iznositi u javnost. Kao što smo već i ranije spominjali, Opća bolnica ima dobro definiran i razrađen sustav primanja pohvala i pritužaba svojih korisnika. Naši pacijenti pritužbe i pohvale na ponašanje zdravstvenog osoblja, liječenje i njegu kao i sve ostalo što se tiče njihova boravka u našoj ustanovi mogu uputiti u elektroničkom obliku putem web-stranice Bolnice – piše u poduljem odgovoru u kojemu se uopće ne komentira konkretan slučaj.
Odgovor na pitanje zašto u Ambulanti za bol na dan kad je Šatraku otkazan pregled nije radio koji drugi liječnik umjesto dežurnoga, koji bi mogao pregledati pacijente, nismo dobili. (mi)
FOTO: MIRELA IŠTVANOVIĆ