Pacijentica zgrožena zahodom u koprivničkoj bolnici. Ravnatelj: Pritužbe u medijima nas ne zanimaju

Pod nije čist, nema toaletnog papira, sapuna i papira za ruke


Autor: podravski.hr — 22.01.2018. / 16:54 Aktualno

Ulaz u bolnički laboratorij u kojem se pacijenti žale na stanje toaleta

Nezadovoljstvo higijenom u laboratoriju Opće bolnice u Koprivnici odlučila je s našim čitateljima podijeliti građanka koja je prije nekoliko dana imala, kako kaže, neugodno iskustvo kad je davala uzorak urina.
– Nisam imala loša iskustva s koprivničkom bolnicom, niti s tamošnjim osobljem, no jako me razljutilo što sam vidjela u toaletu u laboratoriju. Tamo uopće nije bilo toaletnog papira, nije bilo sapuna niti papira za ruke. Mogu shvatiti da se to dogodi u ostalim bolničkim toaletima, no ne i u ovom – rekla je ogorčena gospođa (podaci poznati redakciji našeg portala).
Ističe da je u bolničkom laboratoriju uvijek gužva, ljudi dolaze i odlaze i normalno je da možda pod u čekaonici nije savršeno čist, no takav bi trebao biti u toaletu.
– Osoblje je inače vrlo ljubazno i uslužno. Maramice sam sa sobom ponijela, no sapun ne nosim u torbi i bila sam neugodno iznenađena kad sam vidjela u kakvom je stanju zahod – zaključila je gospođa.
Iz Opće bolnice poručuju da imaju dobro definiran i razrađen sustav primanja pohvala i pritužaba svojih korisnika, a Uprava odgovara samo na pohvale i pritužbe upućene službenim putem, dok je, kažu, preko medija – neprihvatljiv.
– Naši pacijenti pritužbe i pohvale mogu uputiti u elektroničkom obliku putem web-stranice Bolnice. Osim toga, pohvale i pritužbe mogu se uputiti na Upravu bolnice te u Jedinicu za osiguranje i unaprjeđenje kvalitete zdravstvene zaštite – odgovorio je dr. Mato Devčić, ravnatelj Opće bolnice Koprivnica. (sm)
FOTO: NIKOLA WOLF