Pijete antibiotike i dobili ste proljev? Evo što morate napraviti…

Proljev uzrokovan antibioticima dovodi do česte potrebe pražnjenja crijeva, a nastaje kao reakcija organizma na uzimanje antibiotika. Najčešće je proljev blag i prestaje ubrzo nakon prestanka uzimanja antibiotika. No, ponekad može uzrokovati upalu crijeva (kolitis) ili pseudomembranozni kolitis, ozbiljniji oblik kolitisa. Obje vrste mogu uzrokovati bol na području abdomena, groznicu i krvavi proljev. Blagi proljev uzrokovan antibioticima ne zahtijeva liječenje. Ozbiljniji oblici često zahtijevaju prestanak uzimanja antibiotika ili uzimanje nekih drugih antibiotika.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI