Podravka u prvom kvartalu: Dobit 91 milijun, prodaja rasla za petinu

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Dobre poslovne brojke stoje iza koprivničke Podravke u prvom kvartalu ove godine. Kako su upravo objavili, prema nerevidiranom izvješću – neto dobit Grupe Podravka iznosila je 91 milijun kuna i za 11 milijuna je veća nego li u isto vrijeme prošle godine. Također, prihodi su rasli za čak 20,8 posto s 1,01 milijardu na 1,22 milijarde kuna (u odnosu na 1.-3. mjesec lani).

“Prihodi od prodaje rastu 211,3 mil. kuna (+20,8%), od čega vlastiti brandovi pritom rastu 198,7 mil. kuna (+21,6%). Dvoznamenkasti rast prodaje vlastitih brandova ostvaren je u oba segmenta poslovanja, na što je određeni utjecaj imao i rast potražnje koji je posljedica stvaranja zaliha domaćinstava uzrokovan pojavom COVIDa-19”, rekli su u Podravci.

Dodaju kako u vrlo otežanim i kompleksnim uvjetima poslovanja, posebice tijekom mjeseca ožujka, kompanija je iskazala veliku sposobnost brze prilagodbe poslovanja novonastaloj izvanrednoj situaciji te time uspješno odgovorila na brojne izazove s naglaskom na dobavu sirovina i materijala za potrebe proizvodnje, samog procesa proizvodnje te isporuke dostatnih količina proizvoda na brojna tržišta na kojima je prisutna.

“Vrijedi istaknuti, kako je unatoč brojnim negativnim utjecajima COVIDa-19 na poslovanje (rast cijena sirovina i ambalaže, rast cijena usluga prijevoza, utjecaj tečajnih razlika i sl.), Grupa Podravka nakon pozitivnih trendova poslovanja iz prva dva mjeseca tekuće godine uspjela sačuvati i nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja i u mjesecu ožujku što još jednom potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u ovakvim nepredviđenim, izvanrednim situacijama. Utjecaj situacije uzrokovane COVIDom-19 na kretanje prihoda od prodaje u mjesecu ožujku zasigurno postoji, međutim nije ga moguće jasno razgraničiti od utjecaja redovne potražnje za proizvodima.”, kažu u kompaniji.

Dodajmo i kako vlastiti brandovi u prehrani ostvaruju rast prihoda od 157,9 mil. kuna (+20,9%), kao rezultat rasta potražnje za prehrambenim proizvodima. Rast prihoda ostvarili su svi poslovni programi, od kojih su najveći apsolutni rast imali poslovni programi Kulinarstvo te Žito i Lagris.

U Belupu vlastiti brandovi ostvarili su za 40,8 mil. kuna (+25,2%) više prihode, kao rezultat rasta potražnje za farmaceutskim proizvodima. Ostala prodaja ostvarila je za 15,1 mil. kuna (+37,9%) više prihode, uslijed rasta prodaje trgovačke robe na tržištima Bosne i Hercegovine te Hrvatske.

Zaključno, segment Farmaceutike ostvario je za 56,0 mil. kuna (+27,7%) više prihode od prodaje, napominju.

FOTO Ilustracija

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI