Lino Lada sladoled, nastao u suradnji Podravke i Leda, osvojio je Zlatnu košaricu za najbolji proizvod u 2019. godini, prestižnu godišnju nagradu koju dodjeljuje magazin Ja TRGOVAC, pohvalili su se u Podravki.
-U kategoriji u kojoj je tradicionalno najveći broj prijavljenih i jakoj konkurenciji vrhunskih domaćih proizvoda, Lino Lada sladoled osvojio je stručni žiri svojim jedinstvenim okusom i inovativnošću, drugu godinu zaredom. A upravo je taj sladoled lani na svjetskom natjecanju International Ice Cream Consortium u Švedskoj proglašen najboljim na svijetu.

-Zajedno s našim partnerom Ledom, prepoznali smo potencijal širenja asortimana Lino Lada kremnih namaza u nove inovativne kategorije kao što su impulsni sladoledi. Lino Lada sladoled ostvario je iznimne rezultate te oduševio potrošače na domaćem i svjetskom tržištu. Osvajanje Zlatne košarice za proizvod godine drugu godinu zaredom, dodatna je potvrda kvalitete i inovativnosti Podravkinih proizvoda – istaknula je Vesna Višnić, Podravkina direktorica Poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack.

Dodajmo kako je Lino Lada sladoled na tržište lansiran u travnju 2019. godine. U svega par dana od lansiranja rasprodane su prve zalihe što ga je učinilo najtraženiji desertom u Hrvatskoj, a tijekom prošle godine prodano je ukupno 2,8 milijuna komada Lino Lada sladoleda na hrvatskom i inozemnim tržištima.
FOTO Podravka