Podravkine reklame s Huljićem gotovo dvostruko uspješnije nego dosadašnje

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

U Podravci navode kako je novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih kampanja koje su do sada mjerene. U kompaniji ističu kako je istraživanje provela agencija Ipsos.

-Podravkin Čokolino je odavno prerastao kategoriju dječje hrane i postao je omiljeni obrok svih generacija, a kako bi predstavili nove i zanimljive ekstenzije Čokolina najveća hrvatska prehrambena kompanija Podravka i kreativna agencija McCan odlučili su ponuditi potpuno drugačiju i inovativnu kampanju – pojašnjavaju u Podravci i dodaju kako hrabar odabir kreativnog marketinškog pristupa i suradnja s jednim od naših najplodnijih hrvatskih skladatelja Tončijem Huljićem rezultirala je uspješnim pozicioniranjem brenda.

Čak 70 posto ispitanika ocijenilo je sjajnom poveznicu s brendom Čokolino, dok je gotovo polovica ispitanika kampanju opisala jedinstvenom, drugačijom i ugodnom za gledanje.

„Posebno mi je drago da smo konačno skrenuli pažnju na činjenicu da Čokolino jedu i ljudi mojih godina – i stariji. Čokolinu i Podravci želim još puno uspjeha, a ja sam zaista ponosan što sam bio dio njihove priče.“, rekao je Tonči Huljić.

Također, istraživanje je potvrdilo da je popularni Čokolino dominantno omiljeni brend kojega čak 78 posto ispitanika smatra najpozitivnijim u odnosu na sve ostale brendove dostupne na tržištu, dok ga istodobno odabire gotovo polovica, 47 posto, ispitanih potrošača.

-Za razliku od Čokolina, koji je davno prerastao kategoriju dječje hrane, druga aktualna Podravkina kampanja, u kojoj je glavni lik mladi tata Marko Tolja, obraća se puno užem krugu potrošača, prvenstveno roditeljima s malom djecom za koje su Lino žitne kašice u svakom trenutku praktično i zdravo rješenje. Na taj način smo napravili jasnu distinkciju u komunikaciji istog brenda prema dvije različite ciljne skupine – zaključuje direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke Marinka Akrap.

FOTO Podravka

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI