Podravkino vodstvo objavilo planove za koje će im trebati 5,1 milijardi kuna!

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Kako su upravo priopćili iz koprivničke Podravke, Nadzorni odbor potvirdio je novi Strateški plan Grupe Podravka za razdoblje 2021.- 2025. Kako ističu, Strategija pod motom „Znanjem i srcem do ukusne hrane i dobrog zdravlja za naše potrošače“ definira područja u poslovanju za iskorake koji će dodatno osnažiti sposobnost kompanije kako bi kontinuirano prepoznala potrebe potrošača i još brže se prilagođava promjenama u navikama potrošnje zadržavajući visoku kvalitetu i najviše zdravstvene standarde svojih proizvoda.

-Prehrambena divizija Grupe Podravka u narednom će razdoblju poseban naglasak staviti na razvoj proizvoda i inovacija u proizvodima i ambalaži koje će biti usmjerene na povećanje dostupnosti Podravkinih proizvoda te njihovu prilagodbu potrebama i životnim navikama različitih skupina potrošača – napominju i dodaju kako se prije svega radi o kategorijama proizvoda s većim izvoznim potencijalom kao što su dodaci jelima, juhe i pekarstvo te usmjerenosti na bogatija i potentnija tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi.

Planirano je i otvaranje novih kanala prodaje i snažnije prisustvo u gastro segmentu, potom povećanje učinkovitosti proizvodnje uz kvalitetnije upravljanje ljudima, procesima te daljnjom tehnološkom modernizacijom i digitalizacijom proizvodnih i logističkih procesa…

-Za provođenje Lean 4.0 koncepta kao pilot-projekt odabrana je Tvornica juhe i Vegete, a nakon toga namjera je uspostaviti navedeni koncept unutar svih proizvodnih jedinica – ističu u Podravci.

Također, želja je povećati samodostatnost kroz vlastitu poljoprivrednu proizvodnju i jačanje kooperacije, a Podravka će u sljedećem petogodišnjem razdoblju doprinijeti smanjenju ovisnosti o uvozu i stabilno upravljati rizicima u primarnom dijelu lanca opskrbe jačajući lidersku poziciju i konkurentnost.

-Strategija također, definira kriterije za razmatranje i odabir predmeta akvizicije. Ključno je istaknuti kako je namjera Grupe Podravka da putem mogućih akvizicija u diviziji Prehrane osnaži svoju prisutnost i tržišni položaj na tržištima i u kategorijama koji su u fokusu daljnjeg ubrzanog razvoja – poručili su.

Što se tiče Belupa u sljedećem će razdoblju fokus staviti na snažniji rast na međunarodnim tržištima, uglavnom Srednje i Istočne Europe, širenje portfelja s proizvodima u dodatnim anatomsko-terapijsko-kemijskim (ATK) skupinama te snažniji rast domaćeg tržišta uvođenjem novih proizvoda.

-Rast će biti snažno potaknut lansiranjem novih molekula u receptnom i bezreceptnom programu – vjeruju u Grupi te pridodaju, kada je riječ o anorganskom rastu divizije Farmaceutika, kompanija želi biti aktivan sudionik i proaktivno tražiti akvizicije portfelja i proizvodna partnerstva.

Za provođenje Strategije, izračunali su, potrebno je ulaganje oko 1,7 milijardi kuna u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 milijarde kuna u akvizicije.

FOTO

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI