Pola sela već mjesec dana bez telefona i interneta: “Sramota, nitko nas nije došao ni pogledati”

Iz Hrvatskog telekoma na naš upit u vezi sa situacijom u Križevačkoj Poljani odgovorili su kako su njihovi tehničari izašli na teren kako bi utvrdili mogućnost što bržeg otklanjanja problema


Autor: podravski.hr — 22.10.2018. / 10:58 Aktualno

Josip Trgvačnik ogorčen je nebrigom HT-a

Bliži se mjesec dana kako je dio prigradskog naselja Križevačka Poljana bez telefona i interneta. Ogorčeni Josip Trgvačnik ispričao nam je što se dogodilo i sasuo drvlje i kamenje na Hrvatski telekom jer je kao korisnik trenutačno bez usluge.
– Dana 27. rujna poljoprivredni stroj ‘zakačio’ je telefonski kabel, tako da je on pao sve do ceste. Bio je na metar visine od kolnika i sva sreća da nitko noću nije naišao jer bi se možda dogodila nesreća. Kad je vidjela kabel nad cestom, susjeda je nazvala policiju, a policija Hrvatski telekom – pripovijeda Josip, stanovnik prigradskog naselja Križevaca.
Nastavlja kako je ekipa iz telekoma došla idući dan te je presjekla kabel, smotala ga i takvog ostavila uz jedan stup. Odonda se, veli Josip, nije dogodilo ništa te je pet kuća u Poljani sve vrijeme bez telefona i fiksnog interneta.
– Moj zet zvao je pet-šest puta i uvijek bi dobio isti odgovor – stvar se rješava, to je u tijeku. Nitko nas više nije došao pogledati. Meni je to nevjerojatno – ljutit je Josip.
Veli kako je 40 godina živio u Njemačkoj te tvrdi kako se tako što ondje ne bi moglo dogoditi.
– Kad sam uvodio telefon, priključak sam platio 2500 njemačkih maraka. A u Njemačkoj se plaćalo dva sata rada na uvođenju priključka, oko 200 maraka. I još jedna stvar, kod nas su napravili tako da telefonski kabel ide s kuće na kuću. U Njemačkoj toga nema, kabeli se postavljaju podzemno – pripovijeda Josip.
Veli kako mu ne pada na pamet da plati račun koji će mu Hrvatski telekom poslati za usluge koje ne može koristiti.
– Svaki dan se nadamo: doći će i popraviti, ali od toga ništa. Toga nema nigdje. Valjda je tako jer živimo u Hrvatskoj – rezignirano će Josip Trgvačnik.
Iz Hrvatskog telekoma na naš upit u vezi sa situacijom u Križevačkoj Poljani odgovorili su kako su njihovi tehničari izašli na teren kako bi utvrdili mogućnost što bržeg otklanjanja problema.
– Zbog složenosti rješavanja smetnje i potrebe izmicanja telekomunikacijskih kablova na nove pozicije čekamo dozvole nadležnih lokalnih službi te se trajna sanacija očekuje sljedeći tjedan – vele u HT-u.
Također napominju kako se prema posebnom pravilniku umanjuje naknada korisnicima kojima usluge nisu radile više od 24 sata.
– Za umanjenje računa korisnik se treba javiti našim Korisničkim kanalima te na temelju toga ide automatsko odobrenje. Ako bi se i nakon toga eventualno dogodilo da nekome od korisnika ne bude umanjena mjesečna naknada, ljubazno molimo da nas ponovno kontaktira kako bi se provjerio konkretan slučaj i kako bi se napravila korekcija mjesečnog računa – poručuju iz telekomunikacijske kompanije. (hš)

“Samo su smotali strgani kabel i ostavili ga na stupu”, veli Josip

FOTO: NIKOLA WOLF