POVIJESNI REZULTATI Podravkina dobit u tri mjeseca 80,1 milijuna, prihodi prebacili milijardu

Podravski list profile
Neofen Ni traga boli 940x176
Najviše, za 10,5 milijuna kuna narasla je dječja hrana i snack, pa kulinarstvo za 6,2 milijuna kuna te riba za 5,1 milijuna kuna

Podravka je u prva tri mjeseca ostvarila rekordnu, povijesnu, dobit od 80,1 milijuna kuna. To je, navode u kompaniji, rezultat organskog rasta i dodaju kako su prihodi veći za 28,6 milijuna kuna i to zahvaljujući rastu prodaje Prehrane i Farmaceutike. Važna stavka, navode, je i istovremena kontrola operativnih troškova.

– Nakon 2018. godine koja je bila jedna od najuspješnijih poslovnih godina u dugogodišnjoj povijesti, Grupa Podravka nastavlja s rekordnim poslovnim rezultatima i u prvom tromjesečju ove godine – ističu u Korporativnim komunikacijama i kazuju kako su prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 1,.01 milijardu kuna, čime su prvi put u povijesti u prvome tromjesečju ostvareni prihodi od prodaje viši od milijardu kuna.

Rastao je segment prehrane i to za 3,3 posto tj. 25,7 milijuna kuna nego godinu ranije u istom razdoblju. Najviše, za 10,5 milijuna kuna narasla je dječja hrana i snack, pa kulinarstvo za 6,2 milijuna kuna te riba za 5,1 milijuna kuna.

– Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvarila je 201,9 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 2,9 milijuna kuna, odnosno 1,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje, čime je ovaj segment prvi put u dugogodišnjoj povijesti u prvome tromjesečju ostvario prihode od prodaje više od 200 milijuna kuna – dodaju u Kompaniji.

Najveći relativni porast zabilježen je u regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje i to u iznosu od 6,8 posto te regiji Istočna Europa 4,8 posto. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe Podravka, zabilježila je značajan rast prihoda od prodaje u iznosu od 3,7 posto i povećala je prihode od prodaje za 25 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

-Fokus menadžmenta u nastavku godine bit će na tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka već etablirani proizvođač, na ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te na daljnje učinkovito upravljanje troškovima – kazali su na kraju.

FOTO Nikola Wolf / Dalić i Pucar u Podravci nakon Svjetskog prvenstva

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati.
Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. Pravila privatnosti