REZULTATI TURISTIČKE ZAJEDNICE Renesansni festival 150 tisuća kuna u minusu, Motivi 27 tisuća

Renato Labazan, direktor koprivničkog ureda Turističke zajednice, svjestan je minusa koje proizvode manifestacije te ocjenjuje kako je naša TZ najaktivnija u Hrvatskoj


Autor: podravski.hr — 05.08.2013. / 16:31 Aktualno

KOPRIVNICA – Turistička zajednica Grada Koprivnice prošle godine imala je na raspolaganju 1,9 milijuna kuna, pretežito novca iz gradskog ili državnog proračuna, članarine te donacije nacionalne i županijske Turističke zajednice, a potrošila je 1,6 milijuna kuna.
Iz financijskog izvješća vidljivo je koliko je novca potrošeno i na manifestacije koje organizira koprivnička Turistička zajednica.
Renesansni festival, koji se održava u rujnu na gradskim bedemima, završio je 150 tisuća kuna u minusu. Ostvareno je 305 tisuća kuna prihoda, a potrošeno je 456 tisuća kuna za tu manifestaciju. Za Podravske motive potrošeno je znatno manje novca, no i ta je manifestacija završila u minusu od 27 tisuća kuna. Dok se za Motive prikupilo 64 tisuće kuna, potrošilo se 91 tisuća kuna. Jedan od većih minusa bilježe i stari zanati, prihodovano je tek nešto više od tri tisuće kuna, a troškovi su skoro 27 tisuća kuna.
U plusu su bili, pak, projekti klizališta na kojem je zarađeno dvije i pol tisuće kuna, na fašniku je zarađeno tri tisuće kuna, a na sajmu cvijeća osam tisuća kuna. Također, iz projekta Culturevive Turistička zajednica ostvarila je 204 tisuća kuna, a potrošila svega 70 tisuća kuna.
U izvješću o radu Turističke zajednice prošle godine, Renato Labazan, direktor ureda koprivničke Turističke zajednice, objasnio je kako su iz ovog europskog projekta financirani Renesansni festival i Podravski motivi. Labazan je svjestan minusa koje proizvode manifestacije te je u izvješću zaključio kako uvijek razmišljaju i teže ekonomskoj isplativosti aktivnosti.
– Ni jedna turistička zajednica u Hrvatskoj našeg ranga nema u svojoj kompletnoj organizaciji pet projekata veličine Podravskih motiva, Renesansnog festivala, Klizališta, Markovog sajma, Trogirskog srednjovjekovnog sajma i projekta Culturevive 2, financiranog iz pretpristupnih fondova EU te toliki broj manjih i to je činjenica s kojom se posebno ponosimo, ali je isto tako zbog naše veličine, upitna i održivost svih tih projekata – zaključio je Labazan u svojem izvješću o radu, pridodajući si epitet jedne od najaktivnijih u Hrvatskoj. U izvješću se zapravo otkriva kako koprivnička Turistička zajednica organizira više sadržaja van nego u Koprivnici.

Izvještava: ADELA SOČEV
Foto: ILUSTRACIJA

Podijeli:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn