Šipuljak: Spajamo obiteljska poljoprivredna gospodarstva i kupce

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Tijekom situacije s koronavirusom, mnogi su počeli kupnju obavljati preko interneta. Kako lokalni OPG-ovi ne bi bili zakinuti, pobrinuli su se autori aplikacije OPG Direkt putem koje korisnici mogu pretražiti domaće i zdrave namirnice, naručiti ih, a njihova dostava sve narudžbe dostavlja na kućni prag već idući dan.

Više o aplikaciji i njezinim svojstvima rekao nam je Tomislav Šipuljak iz službe za odnose s javnošću tvrtke S2 informacijski sustavi, sa sjedištem u Svetom Ivanu Žabnu.

– Projekt je nastao 2012. godine kao „poligon za učenje“ i regrutiranje novih developera tvrtke S2 informacijski sustavi. Ove godine uslijed situacije s koronavirusom, aplikacija doživljava veliku nadogradnju i produkciju na višoj razini. Pokrenuli smo vlastitu dostavu i punimo količine namirnica u suradnji s našim farmerima – rekao je Tomislav.

Dodao je i kako su velike prednosti aplikacije transparentnost prema OPG-ovima i kupcima, ne uvjetovanje minimalne narudžbe i brzina isporuke jer sve naručeno do 14 sati dostavljeno je već idući dan.

Aplikacija je trenutno dostupna kupcima s područja Križevca, Vrbovca, Dugog Sela, dijela Sv. Ivan Zeline i Grada Zagreba, a kako bi korisnici provjerili jesu li u dosegu dostave, dovoljno je instalirati aplikaciju, unijeti adresu dostave te izabrati proizvode.

– Namirnice koje možete naći u aplikaciji OPGDirekt su sezonske, a trenutno se može naći više od 200 proizvoda u različitim kategorijama kao što su voće, povrće, mliječni proizvodi, brašna i kaše, pčelinji proizvodi, tjestenina, džemovi, kolači, voćni sokovi, alkoholna pića, ulja… Trenutno s OPGDirekt aplikacijom radi više od 30 farmera s područja i opsega dostava, a korisnika aplikacije trenutno ima više od 1200 – rekao je Tomislav.

Iz tvrtke su poručili i kako je interes za aplikacijom velik te da rade na planu za širenje kruga dostave. Za kraj, Tomislav je napomenuo kako su reakcije korisnika uglavnom pozitivne te da cilj aplikacije nije samopromocija.

– Kupci su zadovoljni, no uvijek ima mjesta za napredovanje. Veseli nas što korisnici vole koristiti aplikaciju, pa se nerijetko događa da nam sugeriraju i šalju ideje za nadogradnje, pa možemo reći da zajedno gradimo uspješnu zajednicu i aplikaciju. Naš cilj nije samopromocija, već spajanje domaćih proizvođača s kupcima koji žele koristiti domaće i zdrave namirnice s hrvatskih farmi – zaključuje.

FOTO OPG Direkt

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI