Stanari dijela Ulice Petra Zrinskog u kvartu Peski u Đurđevcu već duže bezuspješno pokušavaju riješiti problem s odvodnjom oborinskih voda. Prilikom svake kiše njihova su dvorišta poplavljena, a kišnica iz lokvi s ceste završava na ogradama i pročeljima njihovih kuća, što im stvara štete.
Na probleme s odvodnjom oborinskih voda, kaže Josip Mladić, upozorili su i gradsku upravu i tvrtku Komunalije, ali još uvijek ništa nije učinjeno kako bi se ugradio novi šaht za slijevanje kišnice.

– Više od četiri godine traje naše natezanje s gradskom upravom i Komunalijama i stalno slušamo obećanja kako će problem biti riješen. Zadnje obećanje odnosilo se na izgradnju pješačke staze na našoj strani ulice kojom bi se ugradili i novi odvodi, no od tih radova, kako sada stvari stoje, tako skoro neće biti ništa. Nepojmljivo je to što nas se stalno svrstava u građane drugog reda – kaže Josip Mladić.
Zbog učestalih poplava, dodaje Josip, pojedini stanari na prilazima dvorištu postavili su šljunak, ali ni to ne pomaže. Ima stanovnika koji su bili prisiljeni i obnavljati ogradu, a svako malo svi moraju prati i pročelja kuća na kojima završava kišnica s ceste.
-Veliki su problem i lokve na cesti jer prilikom prolaska automobila sva ta kišnica završava na našim kućama. Sad su krenula kišna razdoblja i opet nam je svakodnevica pretvorena u noćnu moru pa smo s pravom ogorčeni smo što se ništa ne poduzima da se riješi problem odvodnje u dijelu naše ulice. Od nas se očekuje da redovito plaćamo komunalnu naknadu, a kad mi nešto tražimo, onda se ništa ne čini kako bi se naša ulica dovela u red – kaže Josip Mladić.
Dodatni problem stanarima zadaju i kanalizacijski šahtovi koji su povišeni u odnosu na cestu. Zbog toga prilikom prolaska svakog auta u svojim domovima osjete vibracije.
– Najgore je kad prolaze kamioni jer onda imamo dojam da je pravi potres. I na taj problem stalno upozoravamo, ali nikako da se ti šahtovi izravnaju s cestom – zaključio je Josip Mladić.
U gradskoj upravi ističu kako je u Ulici Petra Zrinskog izgrađena pješačka staza u cijeloj dužini na jednoj strani te djelomično na drugoj.
– U programu izgradnje komunalne infrastrukture planirana je izgradnja staze i u preostalom dijelu druge strane ulice, a dinamika radova zadana je zamjenom podzemnih instalacija te planom povećanja sigurnosti pješaka kojim je predviđeno da svaka ulica ima pješačku stazu barem s jedne strane. Sredstva za izgradnju pješačke staze osigurana su u gradskom proračunu – navode u gradskoj upravi.
FOTO Darko Imbriša