Stanari na mukama: Već dva mjeseca nemamo ni telefon ni internet

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Stanari Ulice Tome Blažeka u Peterancu već su dva mjeseca bez fiksnog telefona i interneta. Od 10. ožujka nisu u mogućnosti koristiti fiksne usluge, a iako su u više navrata od Hrvatskog telekoma tražili da se kvar otkloni, još su uvijek bez telekomunikacijskih usluga.  

Ova je priča objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista…

– Nama je nepojmljivo da smo već dva mjeseca bez telefona i interneta. Dobro znamo koliko je zbog korona-krize svima koji su zaposleni potreban internet, kao i djeci zbog nastave na daljinu. U našoj ulici ima i staračkih kućanstava koja su pak ovisna o fiksnom telefonu – ističe Željana Šimeg.

Problem s kvarom na mreži, dodaje ona, svima zagorčava svakodnevicu, ali u Hrvatskom telekomu očito ne mare za njihove pritužbe i zahtjeve.

– Mi koji imamo ugovorene usluge preko tvrtki kćeri Hrvatskog telekoma i dalje dobivamo račune u punom iznosu i oni će nam biti umanjeni tek kad se otkloni kvar. Svi već polako gubimo strpljenje jer u dva mjeseca se u ulici poput naše može izgraditi kompletna mreža, a Hrvatski telekom ne može otkloniti nastali kvar. Da mi toliko kasnimo s plaćanjem računa, odmah bi nas ovršili – zaključila je Željana Šimeg.  

U Hrvatskom telekom ističu da je prilikom izvođenja građevinskih radova od strane trećih osoba u Ulici Tome Blažeka u Peterancu došlo do presijecanja telekomunikacijskog kabela zbog čega je manji dio korisnika ostao bez mogućnosti korištenja fiksnih telekomunikacijskih usluga.

– Naše su ekipe odmah izašle na teren kako bi utvrdile stanje i sanirale nastalu štetu, međutim, za kompletnu sanaciju kvara potrebno je rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, odnosno ishođenje potrebnih dozvola za radove budući da je potrebno izmjestiti telekomunikacijski kabel s trenutne lokacije. U međuvremenu, svim korisnicima koji su prijavili smetnju ponuđene su i osigurane zamjenske usluge koje mogu koristiti dok se ne otkloni kvar, dok su korisnicima koji se nisu odlučili na zamjenske usluge umanjeni računi za ožujak proporcionalno danima trajanja smetnje. Činimo sve kako bismo u što kraćem roku dovršili radove i ponovo omogućili nesmetano korištenje usluga te se ispričavamo svim korisnicima zbog nastale situacije – navode u Hrvatskom telekomu.

FOTO Nikola Wolf

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI