Starogradska ulica u Koprivnici postaje sve veći prometni problem

Starogradska ulica u Koprivnici zbog povećanog prometa i prometnih nesreća koje se tamo događaju, o kojima smo nažalost u posljednje vrijeme izvještavali, ako nije gradski problem, onda je svakako tema o kojoj se treba raspraviti. Otkako je taj ulaz u Koprivnicu obnovljen, na toj se prometnici događaju prometne nesreće, i to dosta često, a nerijetko i s ozlijeđenim osobama. Posljednjoj smo nedavno svjedočili kada su se ‘kvrcnuli’ škoda i mercedes na raskrižju Cinderišća i Ciglane.

Ova je tema objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista…

Kako su nam priopćili iz policije, od 2018. do 2021. godine (prvih 10 mjeseci) zabilježene su 33 prometne nesreće, od čega 12 prometnih nesreća s ozlijeđenim osobama i 21 prometna nesreća s materijalnom štetom kao jedinom posljedicom. U tim nesrećama četiri su osobe teško ozlijeđene, a 15 osoba lakše. Najgora godina za Starogradsku bila je 2019. kada se dogodilo 13 nesreća. Godinu prije zbilo se sedam, a godinu poslije, lani, osam prometnih nesreća. U deset mjeseci ove godine tek pet, no tri s ozlijeđenim osobama. Odgovorili su nam to iz policijskog odsjeka za sigurnost cestovnog prometa.

Mještani Starogradske konstantno upozoravaju na nepreglednost raskrižja nakon obnove prometnice. Bivši gradski vijećnik i profesor Miodrag Maričić, koji živi u blizini raskrižja, na našem portalu Podravski.hr polemizirao je o raskrižju. Jasno je, kaže on, da dio krivnje pada na vozače, no problem je i u nepreglednom rješenju raskrižja. Slikovito je to opisano u komentaru.

– Vozači snose dio krivnje, a veći će problem biti ljeti kada će zbog vegetacije i ostalih ograda i grmova morati auto potjerati dobrano na Starogradsku da bi vidjeli tko dolazi – kazao je Maričić. I doista, tko god se uključivao u promet Starogradskom, bilo iz Bilogorske, Ulice kraljice Jelene, Ciglane ili Cinderišća, imao je taj problem.

U gradskoj upravi na naš upit jesu li u planu dodatna ulaganja u cilju poboljšanja sigurnosti u prometu, ističu kako s kolegama iz županijske Policijske uprave redovno komuniciraju o prometnoj problematici u Starogradskoj ulici. Ulica je, dodaju, rekonstruirana prije nekoliko godina i rekonstrukcija je izvedena po važećoj zakonskoj regulativi za to područje projektiranja i gradnje i pravilima struke te su dobivene potrebne suglasnosti i ishođena je uporabna dozvola.

– Želimo napomenuti da je uvidom u policijske izvještaje prometnih nesreća u većini slučajeva uzrok ljudski faktor. U daljnjem ćemo razdoblju pratiti prometnu situaciju u Starogradskoj i okolnim ulicama te u slučaju potrebe intervenirati, prvenstveno s naznačavanjem postojeće prometne signalizacije koju je potrebno poštivati – navode u gradskoj upravi.

Iz policije su nam također odgovorili kako glavnu riječ po pitanju Starogradske ulice ima Grad Koprivnica. Postavili su, navode, “vertikalnu i horizontalnu signalizaciju kojom se vozače upozorava da nailaze na cestu s prednošću prolaska i da su se obavezni zaustaviti”.

– Povjerenstvo za promet Grada Koprivnice tijekom prošlih i ove godine raspravljalo je o sigurnosti prometa u Starogradskoj ulici te je tijekom 2020. na raskrižju Ulice I. Mažuranića sa Starogradskom ulicom i Špoljarskom ulicom postavljeno prometno zrcalo, dok se navedeno raskrižje planira rekonstruirati u raskrižje s kružnim tokom prometa od strane Grada Koprivnice – odgovorili su nam iz policije.

– Nadalje, Policijska uprava koprivničko-križevačka analitički prati događanja prometnih nesreća te za sve lokacije na kojima se učestalo događaju prometne nesreće inicira poduzimanje mjera spram nadležnih subjekata u cilju sprečavanja događanja prometnih nesreća i povećanja sigurnosti svih sudionika u prometu – priopćili su iz PU koprivničko-križevačke.

U Starogradskoj ulici, barem kako kaže policijska statistika, glavni je problem brzina i nepoštivanje prednosti prolaska. Tako su se 2018. dogodile tri, 2019.  pet, 2020. dvije, a u 10 mjeseci ove godine dvije prometne nesreće. Zbog nepoštivanja prednosti prolaska 2018. se dogodilo četiri, a jednak broj nesreća iz istog razloga dogodio se prošle i pretprošle godine, dok su se ove godine dogodile dvije nesreće.

– Na raskrižju Starogradske ulice s Ulicom Ivana Mažuranića i Špoljarskom ulicom dogodilo se sedam prometnih nesreća (2018. – 1, 2019. – 5, 2020. -1) u kojima je šest osoba zadobilo lakše ozljede (2018. -1, 2019. – 5). S Bilogorskom ulicom i Ulicom kraljice Jelene dogodilo se šest prometnih nesreća (2018. – 1, 2019. – 2, 2020. – 1, 2021. – 2) u kojima je jedna osoba zadobila teške ozljede (2018.-1) i šest osoba lakše ozljede (2018.-1, 2021.-5). S Magdalenskom ulicom dogodila se jedna prometna nesreća (2018.-1) s materijalnom štetom kao jedinom posljedicom – naveli su iz policije.

FOTO Ilustracija

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI