Starogradska ulica u Koprivnici postaje sve veći prometni problem

Starogradska ulica u Koprivnici zbog povećanog prometa i prometnih nesreća koje se tamo događaju, o kojima smo nažalost u posljednje vrijeme izvještavali, ako nije gradski problem, onda je svakako tema o kojoj se treba raspraviti. Otkako je taj ulaz u Koprivnicu obnovljen, na toj se prometnici događaju prometne nesreće, i to dosta često, a nerijetko i s ozlijeđenim osobama. Posljednjoj smo nedavno svjedočili kada su se ‘kvrcnuli’ škoda i mercedes na raskrižju Cinderišća i Ciglane.

Ova je tema objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista…

Kako su nam priopćili iz policije, od 2018. do 2021. godine (prvih 10 mjeseci) zabilježene su 33 prometne nesreće, od čega 12 prometnih nesreća s ozlijeđenim osobama i 21 prometna nesreća s materijalnom štetom kao jedinom posljedicom. U tim nesrećama četiri su osobe teško ozlijeđene, a 15 osoba lakše. Najgora godina za Starogradsku bila je 2019. kada se dogodilo 13 nesreća. Godinu prije zbilo se sedam, a godinu poslije, lani, osam prometnih nesreća. U deset mjeseci ove godine tek pet, no tri s ozlijeđenim osobama. Odgovorili su nam to iz policijskog odsjeka za sigurnost cestovnog prometa.

Mještani Starogradske konstantno upozoravaju na nepreglednost raskrižja nakon obnove prometnice. Bivši gradski vijećnik i profesor Miodrag Maričić, koji živi u blizini raskrižja, na našem portalu Podravski.hr polemizirao je o raskrižju. Jasno je, kaže on, da dio krivnje pada na vozače, no problem je i u nepreglednom rješenju raskrižja. Slikovito je to opisano u komentaru.

– Vozači snose dio krivnje, a veći će problem biti ljeti kada će zbog vegetacije i ostalih ograda i grmova morati auto potjerati dobrano na Starogradsku da bi vidjeli tko dolazi – kazao je Maričić. I doista, tko god se uključivao u promet Starogradskom, bilo iz Bilogorske, Ulice kraljice Jelene, Ciglane ili Cinderišća, imao je taj problem.

U gradskoj upravi na naš upit jesu li u planu dodatna ulaganja u cilju poboljšanja sigurnosti u prometu, ističu kako s kolegama iz županijske Policijske uprave redovno komuniciraju o prometnoj problematici u Starogradskoj ulici. Ulica je, dodaju, rekonstruirana prije nekoliko godina i rekonstrukcija je izvedena po važećoj zakonskoj regulativi za to područje projektiranja i gradnje i pravilima struke te su dobivene potrebne suglasnosti i ishođena je uporabna dozvola.

– Želimo napomenuti da je uvidom u policijske izvještaje prometnih nesreća u većini slučajeva uzrok ljudski faktor. U daljnjem ćemo razdoblju pratiti prometnu situaciju u Starogradskoj i okolnim ulicama te u slučaju potrebe intervenirati, prvenstveno s naznačavanjem postojeće prometne signalizacije koju je potrebno poštivati – navode u gradskoj upravi.

Iz policije su nam također odgovorili kako glavnu riječ po pitanju Starogradske ulice ima Grad Koprivnica. Postavili su, navode, “vertikalnu i horizontalnu signalizaciju kojom se vozače upozorava da nailaze na cestu s prednošću prolaska i da su se obavezni zaustaviti”.

– Povjerenstvo za promet Grada Koprivnice tijekom prošlih i ove godine raspravljalo je o sigurnosti prometa u Starogradskoj ulici te je tijekom 2020. na raskrižju Ulice I. Mažuranića sa Starogradskom ulicom i Špoljarskom ulicom postavljeno prometno zrcalo, dok se navedeno raskrižje planira rekonstruirati u raskrižje s kružnim tokom prometa od strane Grada Koprivnice – odgovorili su nam iz policije.

– Nadalje, Policijska uprava koprivničko-križevačka analitički prati događanja prometnih nesreća te za sve lokacije na kojima se učestalo događaju prometne nesreće inicira poduzimanje mjera spram nadležnih subjekata u cilju sprečavanja događanja prometnih nesreća i povećanja sigurnosti svih sudionika u prometu – priopćili su iz PU koprivničko-križevačke.

U Starogradskoj ulici, barem kako kaže policijska statistika, glavni je problem brzina i nepoštivanje prednosti prolaska. Tako su se 2018. dogodile tri, 2019.  pet, 2020. dvije, a u 10 mjeseci ove godine dvije prometne nesreće. Zbog nepoštivanja prednosti prolaska 2018. se dogodilo četiri, a jednak broj nesreća iz istog razloga dogodio se prošle i pretprošle godine, dok su se ove godine dogodile dvije nesreće.

– Na raskrižju Starogradske ulice s Ulicom Ivana Mažuranića i Špoljarskom ulicom dogodilo se sedam prometnih nesreća (2018. – 1, 2019. – 5, 2020. -1) u kojima je šest osoba zadobilo lakše ozljede (2018. -1, 2019. – 5). S Bilogorskom ulicom i Ulicom kraljice Jelene dogodilo se šest prometnih nesreća (2018. – 1, 2019. – 2, 2020. – 1, 2021. – 2) u kojima je jedna osoba zadobila teške ozljede (2018.-1) i šest osoba lakše ozljede (2018.-1, 2021.-5). S Magdalenskom ulicom dogodila se jedna prometna nesreća (2018.-1) s materijalnom štetom kao jedinom posljedicom – naveli su iz policije.

FOTO Ilustracija

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI