Stiže li novi centar u naš grad: Veliki trgovački lanac “opipava” tržište!

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Ludbrežani bi mogli dobiti još jedan trgovački centar. Iako službeni podatak o tome ne postoji, može se čuti da se u gradsku upravu javljaju zainteresirani investitori. Iako službenu potvrdu nismo dobili, doznajemo da se talijanski Eurospin raspitivao o mogućoj gradnji trgovačkog centra u Ludbregu.

Slučajno ili ne, gradska uprava prošli je tjedan raspisala natječaj za prodaju građevinskog zemljišta namijenjenog isključivo za izgradnju trgovačkog centra. Zemljište se nalazi pokraj postojećeg trgovačkog centra pored svetišta.  Procijenjena vrijednost nekretnine, prema službenoj procjeni varaždinske tvrtke VIP d.o.o., iznosi 2,2 milijun kuna.  Radi se u parceli veličine 8385 četvornih metara, a uvjeti natječaje više su nego jasni.

– Odabrani ponuditelj dužan je ishoditi pravomoćnu građevinsku dozvolu za izgradnju trgovačkog centra na kupljenoj nekretnini u roku od jedne godine od dana sklapanja ugovora o kupoprodaji, te u daljnjem roku od dvije godine od dana pravomoćnosti građevinske dozvole izgraditi trgovački centar, odnosno izvršiti znatnije radove – stoji u natječaju.

Odgovor o tome planira li talijanska kompanija ulagati u Ludbreg pokušali smo doznati iz samog Eurospina, ali njihov konkretni odgovor nismo dobili. Ipak, tu mogućnost nisi niti isključili.

– Pratite nas i dalje na društvenim mrežama i na vrijeme ćete saznati lokacije i datume – odgovorili su na naš upit o mogućoj gradnji centra u Ludbregu.

Inače, Eurospin je talijanski lanac specifičan po tome što prodaje samo vlastite robne marke, dakle u njemu nema, ili ima, ali u manjem broju, klasičnih brendova koji se nalaze u drugim supermarketima. U ovome trenutku ima oko 80 prodajnih centara u Italiji i Sloveniji. Na svojim mrežnim stranicama za Hrvatsku, koje je talijanski diskonter također otvorio, Eurospin tvrdi kako njihov model proizvodnje i distribucije kupcima jamči iznimno velike uštede.

– To potvrđuje i najveća talijanska udruga potrošača (Altroconsumo), koja tvrdi da prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketom – piše na njihovim mrežnim stranicama.

FOTO Arhiva

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI