Što se čeka? Svi uvjeti za radove na brzoj cesti ispunjeni, bagera nema!

Pokušali smo u Koprivničko-križevačkoj županiji doznati zašto još uvijek nema početka radova na brzoj cesti od Križevaca do Kloštra Vojakovačkog, no informacija je to koju bi – kako su nam rekli – i oni rado voljeli znati. Župan Darko Koren podsjetio je kako je pravna zamrzlama s javnim natječajima za nadzor gotova…

Ova je tema objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista…

– Razlog kašnjenja radova bile su žalbe za nadzor radova, koliko znam, to je riješeno u siječnju – ističe Koren i dodaje kako odgovor na „nepočetak radova treba tražiti na adresu Hrvatskih cesta“.

Podsjetimo, više od godinu dana radovi su kasnili zbog natječaja Hrvatskih cesta o izboru nadzora nad radovima, ponuđači su se nakon svake odluke žalili, a Državna komisija za kontrolu javne nabave odluke ukidala i naredila novo raspisivanje natječaja. Nakon tri neuspjela natječaja, četvrti je, izgleda uspio.

– Ugovor s izvođačem postoji, nadzor je odabran, sredstva su osigurana… – naglasio je župan Koren koji nema informaciju gdje je „zaštekalo“.

Informacija o tome da se još uvijek vodi izvlaštenje jednog od vlasnika parcele kroz koju će prolaziti cesta – navode u Županiji, nije sigurno razlog za kašnjenje radova. Naime, bilo je više sporova s vlasnicima koje ili nisu mogli naći ili se nisu slagali s cijenom koju su im nudile Hrvatske ceste. Zadnji slučaj je slučaj stanovitog S. M. iz Majurca koji uopće ne postoji u bazi podataka u Republici Hrvatskoj. „Kako je vlasnik nepoznat, a posjednik Hrvatske vode Bjelovar se nisu odazvale na raspravu zbog hitnosti izvlaštenja, određujemo vlasniku S. M. punomoćnika odvjetnika Zlatka Šimeka radi zaštite njegovih prava“, piše u odluci Upravnog odjela za opću upravu i imovinska prava u Županiji.

Podsjetimo, radi se o projektu vrijednom oko 230 milijuna kuna, dvotračnoj brzoj cesti koja bi boljoj budućnosti trebala postati četverotračna u punom profilu kao što je to od Gradeca do Križevaca. Posao izvođača već je dobio zagrebački Kamgrad, najveća hrvatska građevinarska firma. Izvođač Kamgrad izabran je još u studenom 2020. godine, a u međuvremenu su cijene građevinskog materijala i rada „podivljale“. Željezo, plastika, beton…

Cijene sirovine rasle su i po 50 posto i više. Upućeni u ovaj projekt sada se pitaju kako će reagirati u Kamgradu jer realno imaju pravo odustati od posla ako im troškovi porastu više od 10 posto, a očito je da se to i dogodilo. Zasad nema informacija o tome da izlaze iz projekta, no odgovor na pitanje kasni li se zbog njih ili Hrvatskih cesta očekujemo ovih dana.

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI