Teorija: Evo zašto se u krizi kupuje previše WC papira

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Stručnjaci kažu da se radi o teoriji igara: Kad bi svatko kupovao samo ono što mu treba, ne bi bilo nestašica, piše portal Net.hr. „Ako netko počne panično kupovati, optimalna je strategija u tomu ga slijediti.“

No, zašto se ne slijede primjeri s drugim artiklima nego baš WC papirom?

“Mislim da je to proizašlo iz dramatičnih prizora na društvenim medijima. Ti su paketi prilično uočljivi, karakteristični su i u mislima ljudi postali su asocijacija za sigurnost”, kaže Steven Taylor, autor knjige “Psihologija pandemije”.

Druga Taylorova teorija, navodi Net.hr, ukorijenjena je u našoj evolucijskoj averziji prema stvarima koje nam se gade, a taj osjećaj jača u vrijeme kad nam prijeti zaraza. “I to je jedan od razloga što su se ljudi ‘uhvatili’ WC papira, jer je sredstvo kojim se izbjegava gađenje”.

FOTO Ilustracija

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti
  • Više s weba

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI