Vlasnici lokala: Nabijaju nam troškove jer žele da naša zgrada izgleda kao inkubator!

Energetska obnova zgrade Poslovnog centra u samom središtu Đurđevca izazvala je veliko nezadovoljstvo pojedinih vlasnika poslovnih prostora i stanova.

Ovu temu objavio je u ponedjeljak Podravski list u svom tiskanom izdanju…

Nitko od vlasnika poslovnih prostora i stanova nije protiv obnove, ali oni nezadovoljni ističu da su dovedeni pred gotov čin te da će se obnavljati i dijelovi zgrade na kojima nije potrebna obnova jer gradska uprava želi da se Poslovni centar svojim izgledom nalikuje na zgrade bivše policije i Poduzetničkog inkubatora. Grad u vlasništvu ima 25 posto zgrada i gradska uprava pokrenula je inicijativu da se krene u energetsku obnovu.

– Dobili smo upitnik jesmo li zainteresirani za obnovu bez bilo kakvog pojašnjenja što se sve namjerava obnavljati. Nakon toga dobili smo obavijest da se kreće u energetsku obnovu bez održanog bilo kakvog sastanka. Na našu inicijativu sastanak je ipak održan, ali na njemu nismo dobili nikakva konkretna pojašnjenja – ističu nezadovoljni vlasnici poslovnih prostora i stanova.

Krovište, dodaju oni, ide u kompletnu obnovu, iako to nije potrebno. To poskupljuje troškove pa je, kažu ogorčeni vlasnici, njihovo nezadovoljstvo opravdano.

– Nema potrebe obnavljati ni kompletnu fasadu. Lani je u postavljanje limenih žljebova uloženo 60.000 kuna, a sad će se ti žljebovi skinuti i baciti. Rijetki su među nama vlasnicima koji si mogu priuštiti plaćanje našeg dijela odjednom i sad ćemo tu obnovu morati plaćati 15 godina kroz povećanje pričuve s 1,84 na 6,75 kuna po četvornom metru. Grad je odlučio da zgrada mora izgledati kao i okolne zgrade bivše policije i Poduzetničkog inkubatora i mi se sad moramo prilagoditi njihovoj viziji iako za nas definitivno nije vrijeme za financijska izdvajanja zbog korona-krize – kažu nezadovoljni vlasnici poslovnih prostora i stanova.

U gradskoj upravi ističu kako je energetska obnova zgrade Poslovnog centra u nadležnosti suvlasnika i da je na temelju provedene ankete 80,59 posto suvlasnika prema veličini prostora u vlasništvu bilo suglasno s pokretanjem postupaka za obnovu zgrade. – Grad ima udio od 25,87 posto prostora zgrade. Energetskom obnovom predviđena je obnova vanjske toplinske ovojnice i rekonstrukcija i sanacija krovišta. Grad je za potrebe stanara i vlasnika poslovnih prostora proveo postupak javne nabave putem elektroničkog oglasnika javne nabave radi dobivanja najpovoljnije ponude za predviđene radove koja iznosi 2,2 milijuna kuna. Do sada je 73,24 posto suvlasnika zgrade potpisalo suglasnost za energetsku obnovu, a u sufinanciranju predmetnih radova suvlasnici sudjeluju sukladno postotku suvlasničkog udjela u zgradi – navode u gradskoj upravi.

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI