Vrlo opasno: Djeca do postaje hodaju po mraku i blatnjavom putu tik uz prugu

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Željeznička postaja u prigradskom naselju Čukovec već je godinama problem, i funkcionalni i sigurnosni, ali i pokazatelj lošeg stanja željezničke infrastrukture na pruzi između Varaždina i Koprivnice. Većina željezničkih prijelaza na ludbreškom području, osim u gradu Ludbregu, nije opremljena branicima.

Provjerili smo hoće li Hrvatske željeznice, ali i ostali odgovorni, uskoro uložiti sredstva kako bi se povećala sigurnost na toj, ali i na ostalim putnim prijelazima u ludbreškom području. Što se tiče same postaje u Čukovcu, postoji nekoliko problema. Prvi je, možda i najveći, put koji vodi do nje. On je u vrlo lošem stanju i često prepun rupa i blatnjav. Ipak, najveći je problem u cijeloj priči to što je put neosvijetljen, tako da putnici moraju hodati tik uz prugu po mrklom mraku, a većina tih putnika su djeca i školarci, koji u potpunosti ne razumiju ozbiljnost kretanja tako blizu pruge.

Stanje u unutrašnjosti postaje u Čukovcu ispod je svake razine

– Postaja je prilično prometna te je koriste putnici iz Čukovca, ali i drugih naselja u blizini. Bilo bi dobro da se ovdje uvede javna rasvjeta, svakako bi bilo sigurnije – rekla je Štefica Horvat, koja stanuje na samom raskrižju između puta prema postaji i županijske ceste iz smjera Čukovca prema Svetom Petru.

– Osim samih putnika, i ja kao stanarka imam pravo na javnu rasvjetu kraj svoje kuće jer sam i ja porezni obveznik i plaćam sva davanja kao i oni što imaju sve – nezadovoljna je Štefica Horvat.

Drugi je problem sama postaja; unutrašnjost je devastirana i puna smeća, no za loših vremenskih prilika putnici su prisiljeni vlak čekati u takvoj prostoriji.

Iz gradske uprave poručuju da put, iako nije u gradskom vlasništvu, održava Grad na svoj trošak.  

Put do postaje je blatnjav i neosvijetljen

– Put koji vodi prema željezničkoj postaji u Čukovcu u vlasništvu je Republike Hrvatske, pod upravljanjem Hrvatskih željeznica. Grad Ludbreg izašao je u susret te je o svom trošku pošljunčao put koji vodi prema željezničkoj postaji u Čukovcu, iako se radi o državnoj imovini – napomenuo je gradonačelnik Dubravko Bilić te dodao da se prijašnjih godina uređenje spomenutog puta  sufinanciralo, osim iz Grada Ludbrega, dijelom iz Općine Mali Bukovec i Općine Veliki Bukovec, budući da spomenutu postaju koriste građani Ludbrega, a i navedenih općina čak i u većoj mjeri.

Što se tiče javne rasvjete, iz gradske uprave doznajemo da HEP iduće godine planira rekonstrukciju mreže u tom području pa će temeljem tehničkog Rješenja izmjestiti stupove javne rasvjete kako bi oni osvjetljavali put koji ide uz prugu.

– Elektra Koprivnica – Ispostava Ludbreg čeka odobrenje za navedenu investiciju rekonstrukcije mreže u 2020. godini, a navedeno Tehničko rješenje koje uključuje izmještanje stupova mora biti odobreno od Hrvatskih željeznica. Time bi se riješio problem osvjetljavanja puta, koji je sad nemoguće riješiti zbog nepostojanja električne mreže na tom dijelu puta – napomenuo je Bilić.

Kada je riječ o pruzi između Varaždina i Koprivnice, kojoj je itekako potrebna modernizacija, kako zbog kvalitetnijeg i bržeg prijevoza, tako i zbog sigurnosnih razloga, a ponajviše zbog nedostatka branika na nekoliko vrlo prometnih cestovnih prijelaza preko pruge, iz HŽ-a pak doznajemo da će se radovi na modernizaciji ove dionice obaviti u sljedećih nekoliko godina.

– U višegodišnjem planu investicijskih ulaganja do 2024. godine predviđen je remont na cijeloj dionici pruge Čakovec – Varaždin – Koprivnica do Virovitice. Izvedbeni projekt obnove cijele dionice pruge je izrađen, a kompletna obnova ove dionice iznosi više od600 milijuna kuna. Realizacija planiranog remonta ovisit će o dinamici osiguranja financijskih sredstava – poručili su iz HŽ-a.

Štefica Horvat nada se javnoj rasvjeti

Projektom obnove pružne poddionice Koprivnica – Ludbreg u stajalištu Čukovec predviđena je obnova kolosijeka te novi bočni peron u duljini 160 metara.  Na novi peron predviđen je pristup i za osobe smanjene pokretljivosti, ugradnjom rampe kod postojeće stajališne zgrade.

– Nažalost, svjedoci smo vandalizmu pojedinaca koji redovito devastiraju i samo stajalište Čukovec i okoliš stajališta. Hitnom intervencijom HŽ Infrastrukture, popravit će se razbijeno krovište, odnosno popravit će se razbijen krovni prozor i zamijenit razbijeni crjepovi. U međuvremenu, s Gradom Ludbregom kao i do sada pronaći će se rješenje za postavljanje potrebne rasvjete od glavne ceste do željezničkog stajališta i prihvat putnika u stajalištu, a sam prilazni put do stajališta djelomično je saniran – odgovorili su iz Hrvatskih željeznica.

Također, u HŽ-u su napomenuli da je problem devastacije javne imovine nažalost sveprisutan u javnom prostoru, pa je tako i željeznička javna imovina pod upravljanjem HŽ Infrastrukture na prostoru cijele željezničke mreže na udaru vandalizma.

– Uključenjem u ovu problematiku i lokalne zajednice i Grada Ludbrega očekujemo suzbijanje devastacije i na spomenutom željezničkom stajalištu – apelirali su iz Hrvatskih željeznica.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI