Zdravi međuobroci: Što radite kad vas uhvati glad na poslu?

Kad vas uhvati glad na poslu, a nije još vrijeme ručka, često posežete za međuobrocima poput čipsa, kolačića ili bombona. Upravo je to najčešći način posustajanja od dijete i odustajanja od zdrave prehrane. Dobra je vijest da vam snackovi, odnosno međuobroci, ne moraju biti grickalice i kolači. Zdrave opcije mogu obuzdati glad i pružiti određenu energiju koja vam je potrebna da biste izdržali dan.

Ključ je planirati naprijed i držati prave zalogaje pod rukom, tako da odolite iskušenju da „opljačkate“ automat na poslu. Nutricionisti obično preporučuju zalogaje koji sadrže mješavinu ugljikohidrata, bjelančevina i zdravih masti. Dobitna kombinacija učinit će vas sitima i polako se probavljati u vašem tijelu, pomažući vam pritom da održite normalnu ravnotežu šećera u krvi. Dobre namirnice su: svježi sir, grčki jogurt, orašasti plodovi (orasi, bademi, bučine sjemenke), voće (jabuke, bobičasto voće), kokice (bez soli), tuna ili losos te umaci poput domaćeg humusa i guacamola.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI