Život bez signala za mobitel: “Poželim li telefonitrati, moram ići čak u centar grada!”

Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Stanari Međašne ulice u gradskom kvartu Peski muku muče sa signalom za mobitele. U većem dijelu ulice signal je katastrofalan, a kad su u kućama gotovo da ga i nema mobilne mreže. U više navrata upozorili su Hrvatski telekom i ostale operatere na problem sa signalom, ali i i dalje ništa nije učinjeno da i njihova ulica bude na odgovarajući način “pokrivena” mobilnom mrežom.

Nada Frančina

– Fiksnog telefona više nemamo jer su suprugu išli na živce razni pozivi za ankete i promociju zdravstvenih proizvoda pa smo sad osuđeni na mobitele. Najgora je situacija sa signalom baš u našem dijelu, na samom kraju ulice. To je premija ako se ulovi signal – priča nam Nada Frančina.

Pokušali su stanovnice Međašne ulice i promjenom teleoperatera riješiti problem, ali se ponovila ista priča sa signalom.

– Ako hoću normalno pričati i nekoga nazvati, moram ići u centar grada. Od nas se traži da se redovito plaćaju računi i kupuju bonovi i to za usluge koje zapravo ne možemo dobiti. Nepojmljivo je da živimo u gradu, i to samo kilometar i pol od centra, a nemamo signal za mobitele. Dosta je situacija kad je dobro što nema signala jer nas nitko ne može gnjaviti, ali mobitel je ipak potreba, pogotovo nama koji nemamo fiksne telefone. Mobitel mi je jedini način da porazgovaram s djecom – ističe Nada Frančina.

U Hrvatskom telekomu ističu kako je područje pokriveno dovoljnom kvalitetom signala, no ipak su moguće određene poteškoće, pogotovo u dijelovima gdje su otežani uvjeti rasprostiranja signala kao što su metalne hale, podrumske prostorije i područja okružena gustom vegetacijom.  

– Aktualnim planom razvoja mobilne mreže Hrvatskog telekoma trenutno nije planirana nadogradnja infrastrukture na tom području, no svakako ćemo voditi računa kako bi se u budućnosti dodatno unaprijedila kvaliteta mobilnog signala za korisnike s tog područja – navodi u svom odgovoru odjel za korporativne komunikacije Hrvatskog telekoma.

FOTO Đuro Grčić

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI