Županija: Skresali smo ispostavu, no građani sigurno neće biti zakinuti

Podravski list profile

Građani Ludbrega, ali i okolnih općina, u redakciju su nam se javili zabrinuti da će reorganizacijom državne uprave uredi i službe koji posluju u Ludbregu biti zatvoreni. Kako nam građani navode, u tamošnjim uredima sve je manje zaposlenika, stoga se pribojavaju da će zbog možebitnog ukidanja pojedinih službi upravne poslove morati obavljati u Varaždinu.

Isto tako, doznali smo da se vrlo velikim obimom posla susreću zaposlenici Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša, koji izdaju građevinske i uporabne dozvole.

– Čovjek koji tamo radi zatrpan je predmetima i jednostavno ne stigne sve pokrivati. Nama, kada u Općini dobijemo neki europski projekt, važno je da što prije dobijemo građevinsku dozvolu, ali ako čovjek koji se time bavi ima previše posla, to ponekad nije moguće – objasnio je Franjo Vrbanić, načelnik Općine Veliki Bukovec.

Kako je poslove državne uprave preuzela Županija, pitali smo koji su planovi Varaždinske županije sa službama u ispostavi Ludbreg. Tamo nam je potvrđeno da je odrađena racionalizacija, a to izvjesno znači i smanjenje broja zaposlenika  u ludbreškoj ispostavi koja je u većem dijelu svedena na pisarnicu. No, u Županiji nas uvjeravaju da građani neće trpjeti.

– Nakon što su upravni odjeli Varaždinske županije 1. siječnja preuzeli poslove državne uprave, rad pojedinih službi u Ludbregu je reorganiziran na način da su racionalizirani troškovi rada, ali bez ukidanja bilo koje usluge za građane i pravne osobe – poručili su iz Varaždinske županije.

Naime, za građane i pravne osobe, poručuju u Županiji, nema nikakvih promjena kad je u pitanju predavanje zahtjeva za pokretanje upravnih i drugih postupaka. 

– Sve zahtjeve za ostvarenje svojih prava građani mogu i dalje predavati u pisarnici kao jedinstvenom upravnom mjestu Varaždinske županije u Ludbregu.

Svi se ti zahtjevi bez odgode dostavljaju nadležnim upravnim odjelima Varaždinske županije. Isto tako, konačno rješenje svojih zahtjeva građani i pravne osobe također će moći preuzeti u pisarnici u Ludbregu – napomenuli su iz Varaždinske županije.

Osim toga, u Ludbregu sve poslove i dalje obavlja Matični ured Ludbreg. Isto tako, tamo se i dalje obavljaju poslovi bivšeg Ureda za gospodarstvo i imovinsko-pravne poslove (poslovi otvaranja obrta, turizma, kućnih radinosti, dozvola za prijevoz i drugo), pri čemu su od 1. veljače uredovni dani službenika koji obavljaju te poslove, ponedjeljak, srijeda i petak. Broj uredovnih dana s pet je skraćen na tri zbog smanjenog obima poslova.

U Županiji su se i osvrnuli na navodni problem s izdavanjem građevinskih i uporabnih dozvola.

– U Ludbregu se i dalje obavljaju poslovi Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša, koje trenutno obavljaju dva službenika, pri čemu je jedan najavio korištenje roditeljskog dopusta. Upravni odjel raspisao je javni natječaj za prijam u službu dva službenika, pri čemu će jedan raditi upravo u Ludbregu – izjasnili su se iz Varaždinske županije.

FOTO Nikola Wolf

  • Podijeli na društvenim mrežama
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
  • Najnovije vijesti
  • Više s weba

Upišite pojam koji želite pretraživati

  • Pročitaj sljedeće...

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI